'Pełna radości'
Pod tym hasłem rozpoczęła się pierwsza odsłona wizerunkowej kampanii marki Perła (Perła - Browary Lubelskie SA).
Kampania będzie miała trzy odsłony i zakończy się w lutym 2007 roku. Prowadzona jest na billboardach i nośnikach wielkoformatowych w województwie lubelskim oraz w prasie lokalnej i branżowej.
Najnowsza kampania Perły jest kontynuacją działań prowadzonych w okresie letnim i mocno nawiązuje do regionalnego charakteru marki. „Nasze systematyczne działania umacniają wizerunek marki regionalnej i podkreślają wysoką jakość produktu” – mówi Agnieszka Komarzeniec, kierownik ds. marketingu w Lubelskich Browarach.
W kampanii, którą przygotowała agencja Hand Made, wykorzystany zostanie wizerunek najpiękniejszych kobiet regionu lubelskiego - laureatek regionalnych wyborów Miss Lubelszczyzny. „Połączenie charakteru nagrodzonych miss z charakterem produktu pozwoliło stworzyć subtelne i ekskluzywne layouty” – mówi Karolina Reimus, account manager Hand Made, odpowiedzialna za obsługę marki Perła.
W pierwszej odsłonie kampanii pojawi się Miss Uśmiechu – Ilona Hylińska w towarzystwie zimowej szklanki piwa. W kolejnych odsłonach pojawią się inne laureatki wyborów Miss Lubelszczyzny.
Bieżące działania komunikacyjne to już druga kampania ATL, która przygotowana została przez Hand Made dla marki Perła. Agencja współpracuje z Browarami Lubelskimi od kwietnia br., kiedy wygrała przetarg na obsługę marki Perła.
Dołącz do dyskusji: 'Pełna radości'