Agencja Peppermint z obsługą reklamową marki Heinz w Polsce
Agencja Peppermint wygrała przetarg i została lokalnym partnerem reklamowym marki Heinz w Polsce na lata 2024-2025.
Rozpoczynając od stycznia 2024 roku, Peppermint będzie odpowiadać za działania w zakresie planowania strategii, kreacji oraz obsługi digital, dotyczącej różnorodnych tematów związanych z marką.
Dodatkowo, agencja będzie odpowiedzialna za realizację ogólnopolskiej kampanii marki Heinz na sezon grillowy 2024 Heinz, co stanowi integralny element działań komunikacyjnych w kreowaniu kompleksowych działań marketingowych.
- To dla nas wyjątkowe potwierdzenie naszych kompetencji i umiejętności dostarczania nie tylko kreatywnych rozwiązań, ale również skutecznych strategii marketingowych - powiedział Bartek Cymer, managing director - W Peppermint kładziemy nacisk na spersonalizowane i kompleksowe podejście do strategii komunikacyjnych, dostosowane zarówno do specyfiki marki, jak i pełnego zrozumienia oczekiwań konsumentów. Cieszymy się, że marka Heinz zaufała nam po raz kolejny - dodał.
Po stronie Peppermint za realizację projektu będzie odpowiadać zespół client service na czele z Martą Krzemińską.
Firmy nie ujawniają informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
Dołącz do dyskusji: Agencja Peppermint z obsługą reklamową marki Heinz w Polsce