SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zasmakuj. Pokochaj. Żyj chwilą” w kampanii Pepsi Wild Cherry i Lime (wideo)

Koncern PepsiCo rozpoczął kampanię reklamową dwóch wersji smakowych napoju Pepsi: Wild Cherry i Lime. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Zasmakuj. Pokochaj. Żyj chwilą”.

Reklamy z kampanii są oparte na dyskotekowej, rwanej muzyce oraz scenach pokazujących, jak bohaterowie dzięki reklamowanemu napojowi przełamują rutynę: mężczyzna siedzący w taksówce w korku wyskakuje ze spadochronu, a dziewczyna przymierzająca ubrania natychmiast przenosi się na imprezę.

Reklamy kończą się prezentacją dwóch wersji smakowych Pepsi: Wild Cherry i Lime, a także hasłem: „Zasmakuj. Pokochaj. Żyj chwilą”.

Działania reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

Za obsługę marketingową Pepsi w Polsce odpowiadają firmy BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja reklam), Deloitte Digital i VML Poland (aktywności w internecie), OMD Media Direction (planowanie i zakup mediów) oraz Questia (działania PR).

Dołącz do dyskusji: „Zasmakuj. Pokochaj. Żyj chwilą” w kampanii Pepsi Wild Cherry i Lime (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
pepsi wild cherry i pepsi linę zachęcam do spróbowania wersja wisniowa bardzo dobra,a limonka jeszcze lepsza zachęcam do spróbowania pozdrawiam.
0 0
odpowiedź
User
CaaT
wiśniowa ok. lepsza niż ta zwykła
0 0
odpowiedź
User
Remek
Kto jest wykonawca muzyki do reklamy? Bo to polaczenie The Chemical Brothers z Fatboyslim.
0 0
odpowiedź