Personalizacja głównym oczekiwaniem internautów w mobile'u
Internauci generalnie chcą aby ich aktywności w przestrzeni mobilnej były wygodne i bezpieczne. W ciągu najbliższych trzech lat oczekują większej personalizacji, a także usług powiązanych z lokalizacją - wynika z globalnego badania Sitecore i Vanson Bourne.
Ponad 1/3 z 4,5 tys. internautów powyżej 18 lat biorących udział w badaniu stwierdziła, że od mobilnych aplikacji i witryn, z których korzystają, oczekują że w ciągu najbliższych trzech lat staną się bardziej spersonalizowane. Podobny odsetek badanych (33 proc.) oczekuje możliwości skorzystania z szybszych niż dotychczas metod płatności.
Wśród pozostałych oczekiwań internautów wobec aplikacji i serwisów mobilnych znalazły się m.in. możliwość zamawiania produktów w dowolnym momencie i z zapewnioną szybszą dostawą, natychmiastowa obsługa klienta online w czasie rzeczywistym oraz oferta produktowa dostępna poprzez różne kanały.
Wspomniana personalizacja, której oczekuje wielu konsumentów, jest także czynnikiem mogącym pomóc w zwiększeniu ich zaangażowania i przełożeniu się na wymierne efekty. Badanie CMO Council wykazało, że wyższe wskaźniki reakcji i zaangażowania to główny powód, dla którego marketerzy decydują się na wykorzystywanie spersonalizowanych treści.
Dołącz do dyskusji: Personalizacja głównym oczekiwaniem internautów w mobile'u