SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pezet i Natalia Szroeder w utworze „Jeden świat” dla platformy Mastercard Music

Rusza druga odsłona muzycznej platformy Mastercard Music. W ramach pierwszej edycji powstał utwór „Cześć, jak się masz?”, Sobel i sanah.‎ W tym roku współpracowali ze sobą Pezet i Natalia Szroeder, a efektem jest singiel „Jeden świat”. Agencja McCann jest autorem strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, a także odpowiada za całościowe wdrożenie kampanii.

Platforma Mastercard Music to projekt, w którym do współpracy zapraszani są artyści reprezentujący różne oblicza sceny muzycznej udowadniając, że muzyka rzeczywiście potrafi jednoczyć ludzi. Za każdym razem powstają utwory, które swoim brzmieniem pokazują, że wspólna pasja nie zna granic. Talent i otwartość na nowe, niebanalne połączenie dźwięków artystów oddaje siłę ich muzyki.

Pezet i Natalia Szroeder ze wspólnym utworem

W efekcie współpracy duetu Pezet i Natalia Szroeder, których Mastercard zaprosił do stworzenia wspólnego singla jest utwór „Jeden świat".

Dodatkowo, uczestnicy Programu Mastercard Bezcenne Chwile oraz fani twórczości Pezeta i Natalii Szroeder będą mieli szansę na wzięcie udziału w zamkniętym, pierwszym w Polsce, multisensorycznym wydarzeniu, które odbędzie się już 28 września 2022 r. w Warszawie.

Podczas wydarzenia na fanów czekać będę efekty wizualne, a także możliwość indywidualnego miksowania prezentowanych na scenie utworów z wykorzystaniem innowacyjnej technologii PEEX. Dostęp do wydarzenia, poza zarejestrowanymi w programie Mastercard Bezcenne Chwile, będą mieli także zwycięzcy specjalnej aktywacji na Instagramie. Spośród otagowanych prac, Jury konkursowe wybierze 100 szczęśliwców, którzy otrzymają podwójną wejściówkę na event.

Kampania telewizyjna promująca kolejną odsłonę projektu Mastercard Music i singiel „Jeden świat” wystartowała 7 września 2022 r. 15-sekundowy spot, w którym wystąpili Pezet i Natalia Szroeder, będzie emitowany w kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy TVN i Polsat, w kinach oraz w mediach społecznościowych. Zaplanowane zostały również działania w internecie i radio.

Utwór „Jeden świat” jest już dostępny we wszystkich muzycznych platformach streamingowych, a nagrany z udziałem muzyków wideoklip można oglądać na platformie YouTube.

Za strategię, koncepcję kreatywną we wszystkich mediach i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, która do współpracy przy produkcji muzycznej i  współpracy z artystami zaprosiła agencję high&, producentem muzycznym został Wojciech Urbański. Produkcją teledysku i spotów reklamowych zajął się Lucky Luciano, a całość wyreżyserował Tomasz Chrapusta.

Multisensoryczny event na zlecenie McCANN organizuje agencja MELT.

Wdrożeniem i optymalizacją strony internetowej zajęła się agencja Spacecamp, a planowaniem i zakupem mediów do kampanii dom mediowy Carat.

Dołącz do dyskusji: Pezet i Natalia Szroeder w utworze „Jeden świat” dla platformy Mastercard Music

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TN co
Magik, koleś z bloków, lepiej i mądrzej mówił po polsku niż ta gwiazdeczka. Posłuchajcie. Albo nie, lepiej nie słuchajcie :/
0 0
odpowiedź
User
Half
ona piszczy czy jęczy? bo nie mogę się zdecydować…
0 0
odpowiedź