Pfizer z agencją Ad Pharma
Ad Pharma - recepta na sukces
"Powstanie firmy Ad PHARMA stanowiło odpowiedź na zapotrzebowanie rynku farmaceutycznego. Jako firma wyspecjalizowana w komunikacji marketingowej preparatów farmaceutycznych możemy zaproponować klientowi oryginalne, wyjątkowe pomysły mogą przynieść oczekiwany skutek - wyróżnić produkt i przyczynić się do wzrostu sprzedaży" mówi Krzemir Heliński General Director Ad PHARMA.
W ostatnim czasie firma Pfizer powierzyła agencji Ad PHARMA przygotowanie i prowadzenie kampanii kolejnego z jej brand-ów RX, jakim jest lek Xanax - preparatu stosowanego w terapii zaburzeń nerwicowych..
O wygranej przesądziła zaproponowana przez ART MERITUM Marketing Communication koncepcja repozycjonowania i odświeżenia wizerunku marki Xanax oraz oryginalne pomysły kreatywne. Agencja przygotowała propozycje materiałów dla lekarzy i przedstawicieli medycznych, visuali, scenariuszy wizyt i gadżetów.
Do tej pory Ad PHARMA zaufały między innymi takie firmy jak Novartis, Jansen-Cilag, Berlin-Chemie, Polpharma, Abbot Laboratories. Doskonale dobrany zespół konsultantów z działu Client Service posiada, więc doświadczenie nie tylko na rynku preparatów OTC, ale RX, czyli leków na receptę.
Bogate doświadczenie wykorzystane zostało przy realizacji kampanii reklamowej dla jednego z brand-ów korporacji Pfizer. Dalacin C zajmował 22 miejsce w rynkowym badaniu share of voice. Po 6 miesiącach kampanii, przeprowadzonej przez Ad PHARMA, Dalacin C znalazł się już na 2-im miejscu, zbliżając się gwałtownie do pozycji lidera.
W segmencie rynku OTC Ad PHARMA prowadziła kampanię preparatu witaminowego Capivit A+E firmy GlaxoSmithKline. Po opracowaniu przez Ad Pharma nowej strategii wizerunku marki i zrealizowaniu kampanii w obszarach ATL, BTL i PR.
Do sukcesów w działaniach reklamowych na rynku farmaceutycznym przyczynił się także fakt, iż Ad PHARMA wchodzi w skład grupy reklamowej ART MERITUM Marketing Communication. Dzięki czemu klienci otrzymują usługi z różnych obszarów komunikacji marketingowej, koordynowane przez jeden zespół specjalistów z Client Service. Przez co także korzystają z redukcji kosztów działań promocyjnych, realizowanych w ramach jednej struktury organizacyjnej.
Trzecim i ostatnim elementem, o który należy oprzeć sukces Ad PHARMA jest Deep Service. Stanowi on nowatorską formułę działań marketingowych. Opiera się na zastosowaniu odpowiednio dobranych i zastosowanych niekonwencjonalnych instrumentów komunikacji. Dzięki czemu, działając w ramach określonego budżetu uzyskujemy znaczny wzrost sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Pfizer z agencją Ad Pharma