PGE szykuje kampanię reklamującą eFaktury i eBOK, K2 jedynym chętnym do realizacji
Spółka PGE Obrót planuje kampanię promującą usługi eBOK i eFaktury. Przygotowuje i zrealizuje ją prawdopodobnie agencja K2.pl.
Zaplanowana przez PGE Obrót kampania ma promować elektroniczne faktury i elektroniczne biuro obsługi klienta (eBOK). Nie wiadomo, kiedy konkretnie będzie realizowana.
PGE do jej realizacji przeprowadziła wewnętrzny przetarg. Jedyną agencją, która złożyła w nim swoją ofertę, jest K2.pl. Oferta została wyceniona na nieco ponad 470 tys. zł brutto.
K2 jest drugą obok agencji Just, którą PGE w czerwcu ub.r. wybrała do współpracy w zakresie realizacji kampanii ATL. Państwowa spółka do każdej planowanej kampanii prowadzi oddzielne przetargi wewnętrzne, w których rywalizują ze sobą właśnie te dwie agencje.
PGE już wcześniej prowadziła kampanie promujące eFaktury i eBOK. Jesienią 2016 roku czteromiesięczne działania pod hasłem „Oszczędź sobie energii” obejmowały internet, eventy i ambient. Na potrzeby kampanii została przygotowana strona oszczedzsobieenergii.pl. Wówczas za kreację i przygotowanie materiałów do kampanii online odpowiadała agencja K2, za działania eventowe agencja ElPadre, za działania ambientowe oraz kampanię internetową Zenith.
Dołącz do dyskusji: PGE szykuje kampanię reklamującą eFaktury i eBOK, K2 jedynym chętnym do realizacji