PGNiG przez cztery lata zapłaci 40 mln zł netto za sponsorowanie Superligi w piłce ręcznej
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo podpisała nowy kontrakt sponsorski ze spółką Superliga, która zarządza prawami marketingowymi do rozgrywek lig zawodowych w piłce ręcznej. Kontrakt zawarty do 2023 roku i dający PGNiG miano sponsora tytularnego opiewa na kwotę 40 mln zł netto – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Na mocy zawartej umowy sponsoringowej PGNiG uzyskała prawa do tytułów: sponsor tytularny Superligi mężczyzn, sponsor tytularny Superligi kobiet i sponsor tytularny Młodej Superligi.
Logo PGNiG i logo rozgrywek będą m.in. wykorzystywane we wszystkich materiałach i działaniach marketingowych oraz wizerunkowych. Umowa została zawarta na okres od 2019 do 2023 roku.
Wartość kontraktu wynosi 40 mln zł netto (z VAT jest to 49,2 mln zł).
Dołącz do dyskusji: PGNiG przez cztery lata zapłaci 40 mln zł netto za sponsorowanie Superligi w piłce ręcznej