Pięć domów mediowych walczy o obsługę BZ WBK
Pięć domów mediowych złożyło oferty w przetargu na obsługę mediową BZ WBK. Są to ZenithOptimedia Group, Starcom, Carat, PHD i Havas Media.
Wybrany dom mediowy zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla dwóch banków: BZ WBK i Santander Consumer Banku (ten drugi należy do grupy kapitałowej BZ WBK od lipca 2014 roku). Aktualnie domem mediowym BZ WBK jest Starcom, a dla Santandera pracuje ZOG.
Bank Zachodni WBK w ub.r. należał do grona największych reklamodawców wśród instytucji finansowych. Według danych Kantar Media przez pierwsze dziesięć miesięcy cennikowo wydał na reklamę w mediach tradycyjnych 92,4 mln zł, co dało mu trzecie miejsce w rankingu, po ING Banku Śląskim i Banku Millennium (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Pięć domów mediowych walczy o obsługę BZ WBK