Pierwsza od 8 lat kinowa reklama 'The Economist' (wideo)
Brytyjski tygodnik 'The Economist' uruchomił nową kampanię, uwzględniającą pierwszą od 2001 roku kinową reklamę promującą jego markę.
70-sekundowy spot pt. "Red Wires", przygotowany przez agencję Abbott Mead Vickers BBDO, od 3 lipca pokazywany jest w kinach w całej Wielkiej Brytanii. Jednorazowo pojawił się także na antenie stacji Channel 4. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD, który ostatnio zachował medialny budżet pisma.
W reklamie widzimy linoskoczka Florenta Blondeau chodzącego po rozwieszonych po całym mieście czerwonych linach. Każda z nich reprezentuje różne opinie i pomysły zainspirowane czytaniem 'The Economist'.
Wyreżyserowany przez Toma Carty'ego i nakręcony w kwietniu bieżącego roku w Budapeszcie spot kończy nowy slogan gazety - "Let your mind wander" ("Pozwól swojemu umysłowi wędrować").
Cała kampania, dzięki której 'The Economist' chce dotrzeć do osób nie czytających obecnie tygodnika, ale które są "intelektualnie ciekawe", będzie również obejmować zaplanowaną na jesień aktywność w prasie i internecie.
Średnia tygodniowa sprzedaż 'The Economist' na Wyspach kształtuje się obecnie na poziomie 186.995 egzemplarzy. Magazyn w całości jest także publikowany w internecie.
źródło: guardian.co.uk
Dołącz do dyskusji: Pierwsza od 8 lat kinowa reklama 'The Economist' (wideo)