Pierwsza telewizyjna kampania Agros Nova na Łotwie
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania promocyjna Agros Nova na Łotwie, wspierająca sprzedaż soków marchwiowych Sonda Aksamitny
Kampanię budują billboardy sponsorskie towarzyszące popularnemu serialowi amerykańskiemu pt. „Amulets V” (tytuł oryginalny: „Charmed”), emitowanemu w prime time’ie w łotewskiej stacji LTN o zasięgu ogólnokrajowym, oraz spot reklamowy nadawany w trakcie tego filmu.
Celem kampanii jest zarówno budowa wizerunku marki, jak też zwiększenie sprzedaży. Produkty Agros Nova sprzedawane są na Łotwie w handlu tradycyjnym oraz sieciach: RIMI i Kesko. Kampania na Łotwie jest trzecią zagraniczną kampanią telewizyjną Agros Nova. Wiosną bieżącego roku spoty reklamowe produktów Agros Nova (soku Pysio sprzedawanego pod nazwą Skanukas) emitowała ogólnolitewska stacja LNK, a w grudniu ubiegłego roku telewizje bTV oraz Nova TV w Bułgarii (tu Pysio znany jest jako Zdravko). Kolejna promocja telewizyjna Agros Nova w krajach tzw. „pribałtyki” już w najbliższych tygodniach. Agros Nova eksportuje swoje produkty do 22 krajów na pięciu kontynentach.
Dołącz do dyskusji: Pierwsza telewizyjna kampania Agros Nova na Łotwie