Pierwszy doradca finansowy on-line w polskim internecie
Portal Money nawiązał współpracę z dostawcą unikatowej na polskim rynku platformy komunikacyjnej Livechat
Dzięki wdrożeniu technologii LIVECHAT, portal finansowy Money.pl w pierwszym kwartale 2004 roku zaoferuje swoim użytkownikom nową usługę – doradztwo finansowe on-line. Na uwagę zasługuje fakt, że Money.pl jako pierwszy wśród portali biznesowych i finansowych oraz pośredników sprzedających produkty i usługi finansowe w polskim internecie, zdecydował się na uruchomienie kompleksowego doradztwa finansowego dostępnego w czasie rzeczywistym.
Dotychczas klienci poszukujący produktów i usług finansowych w sklepach internetowych mogli zapoznać się jedynie z ich opisami, ewentualnie porównać kilka ofert. Brakowało profesjonalnego i niezależnego doradztwa finansowego. Klienci uskarżali się także na brak możliwości kontaktu bezpośredniego. Nowa usługa zapełnia tą lukę - umożliwia zarówno interaktywną obsługę klientów w przez internet czasie rzeczywistym, jak i uzyskanie profesjonalnego doradztwa w zakresie wyboru produktów i usług finansowych – mówi Piotr Krawiec, dyrektor ds. marketingu i PR Money.pl.
Wykorzystując nowe narzędzie internauci – klienci platformy finansowej Money.pl - otrzymają możliwość kontaktu na żywo z doradcą finansowym, który bezpłatnie pomoże porównać oraz wybrać najlepiej dopasowany do potrzeb klienta produkt lub usługę finansową. Skorzystanie z nowej usługi nie będzie wymagało od klienta instalacji dodatkowego oprogramowania oraz ponoszenie jakichkolwiek kosztów, gdyż rozmowa będzie odbywała się poprzez wykorzystanie popularnego sposobu porozumiewania się w internecie – komunikatora on-line. Jednocześnie internauci posiadający głośniki i mikrofon, będą mogli równocześnie porozumiewać się głosowo. Dodatkowo dla wszystkich posiadaczy zestawów mulitmedialnych - kamera, głośniki i mikrofon – komunikacja z doradcą zamieni się w videokonferencję.
W każdej chwili kiedy pojawi się pytanie ze strony klienta, będzie on mógł skontaktować się z doradcą i poprosić o udzielenie odpowiedzi. Oczywiście doradca będzie mógł również zaprosić klienta do rozmowy. Konsultant Biura Obsługi Klienta widzi bowiem klientów aktualne przebywających w markecie finansowym i ma dostęp do szczegółowych informacji związanych z każdym z nich: ilość czasu spędzonego na platformie, ilość wizyt, ilość obejrzanych stron, produkty, którym klient się przygląda. W każdej chwili doradca będzie mógł klienta zaprosić do dyskusji, udzielić dodatkowych informacji (na przykład takich, których nie ma w Internecie), przesłać wyczerpujące materiały (np. prezentację, dokumenty), otworzyć formularz czy przekonać do zakupu oferując specjalny rabat czy prezent.
Wdrożenie usługi doradztwa finansowego on-line przez Money.pl tworzy nowy standard w komunikacji pomiędzy klientami a pośrednikami oferującymi produkty i usługi finansowe w internecie.
Dołącz do dyskusji: Pierwszy doradca finansowy on-line w polskim internecie