SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PiłCarlska Fiesta

Nowa kampania promocyjna Carlsberga

Najbliższe dwa miesiące należeć będą do prawdziwych kibiców, fanów futbolu i miłośników prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie. To z myślą o nich Carlsberg, oficjalny sponsor EURO 2004TM, przygotował najnowszą akcję promocyjną. PiłCarlska Fiesta trwa od 1 kwietnia do 31 maja.

W sklepach pojawiły się już piłCarlskie opakowania Carlsberga komunikujące akcję. Wszystkie opakowania zbiorcze i multipaki mają nową szatę graficzną, nawiązującą bezpośrednio do futbolowych emocji, na butelce widnieje logo EURO 2004TM – zarówno na etykiecie jak i na nowym kapslu. Dwadzieścia takich kapsli lub dwadzieścia piłek wyciętych z puszek Carlsberga to bilet na PiłCarlską Fiestę.

Jedenastu finalistów, których nazwiska zostaną wylosowane spośród wszystkich zgłoszeń 10 czerwca, i którzy odpowiedzą na dodatkowe pytanie związane z piłCarlską butelką, ma szansę pojechać na finał EURO 2004TM do Portugalii. Na pozostałych czeka 11.111 niepowtarzalnych piłek futbolowych Carlsberga.

Specjalnie dla kibiców EURO 2004TM i uczestników Fiesty Carlsberg uruchomił nową stronę www.carslberg.pl, na której znaleźć można szczegółowe informacje dotyczące nowej akcji promocyjnej. Jej zasady dostępne są również na kontretykiecie piłCarlskiej butelki i na towarzyszących przedsięwzięciu materiałach POS.

PiłCarlską Fiestę wspiera telewizyjna kampania reklamowa, której pierwszym etapem jest 15 sekundowy spot zachęcający do udziału w akcji. Film emitowany jest od poniedziałku, 29 marca na antenach: TVP, TVN, Polsatu, TV4 i w stacjach niszowych.

Idea PiłCarlskiej Fiesty to autorski pomysł działu marketingu Carlsberga, spot został przygotowany przez Saatchi & Saatchi -Włochy i zaadaptowany przez Saatchi & Saatchi - Warszawa. Zakupem mediów zajął się Initiative Media.

Dołącz do dyskusji: PiłCarlska Fiesta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl