Piotr Rogucki w kolejnej odsłonie reklamy Ballantine’s
„Święta? Tak to robię!!” to hasło świątecznej kampanii reklamowej alkoholu Ballantine’s (Wyborowa Pernod Ricard). Ambasadorem akcji jest muzyk Piotr Rogucki.
W ramach działań zaplanowano m.in. konkurs konsumencki, a także kampanię z interaktywnym robotem mówiącym głosem Piotra Roguckiego. Celem działań jest promocja Ballantine’s 7 American Barrel.
- Z każdą kolejną rolą i wydaną płytą Piotr udowadnia, że można działać w zgodzie z własną wizją. Zaprosiliśmy go do akcji, ponieważ swoim przykładem pokazuje, jak być sobą. – mówi Marcin Zalewski, Senior Brand Manager w Wyborowa Pernod Ricard. Dodaje: Na swoich kanałach społecznościowych zaprezentuje on różne, nietypowe sposoby na spędzenie świąt – mamy nadzieję, że nagrania będą inspiracją dla wielu osób!
To już kolejny rok współpracy Ballantine’s i Piotra Roguckiego.
Konkurs Ballantine’s
Na Facebookowym profilu marki Ballantine’s odbędzie się konkurs konsumencki, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. Aby wziąć w nim udział, wystarczy odpowiedzieć pod dedykowanym postem, jak w nietypowy sposób spędzimy Święta i co wybierzemy „zamiast tego, co zwykle”, a komentarz oznaczyć hashtagiem #Ballantines. Konkurs trwa do 31 grudnia.
Zwycięzcy otrzymają wybrane nagrody: 7 zegarków Apple lub Tissot, 27 bonów na zakupy w Wólczance lub Levi’s oraz 77 butelek Ballantine’s 7 American Barrel.
Dołącz do dyskusji: Piotr Rogucki w kolejnej odsłonie reklamy Ballantine’s