Pirolam Intima Vag reklamuje się w telewizji
Ruszyła kampania telewizyjna marki Pirolam Intima Vag, należącej do koncernu Polpharma. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i nadzór nad produkcją reklamy.
Pirolam Intima Vag to nowy lek bez recepty na grzybicze infekcje intymne. Usuwa najbardziej dokuczliwe objawy infekcji: pieczenie, świąd, czy upławy. Preparat promuje 30-sekundowy spot telewizyjny.
- Wybraliśmy koncepcję Hand Made w procesie przetargu. Przekonała nas spójna wizja komunikacji zalet produktu, uniwersalne pokazanie problemu i jego rozwiązania oraz pomysł na wyróżnienie się na tle innych reklam z kategorii. Jestem zadowolona z efektu końcowego oraz poziomu estetyki spotu. Jako klientka miałam poczucie kontroli i spokoju na etapie realizacji kampanii. Agencja w pełni panowała nad swoją częścią procesu- mówi Martyna Bartczak, brand managerka marki.
To kolejna realizacja Hand Made dla koncernu Polpharma. W poprzednich latach agencja odpowiadała za telewizyjne kampanie Famotydyny Ranigast i Pyralginy.
Dołącz do dyskusji: Pirolam Intima Vag reklamuje się w telewizji