Pismo biznesowe dla homoseksualistów
W styczniu ukaże się pismo skierowane do homoseksualistów, dotyczące finansów i kariery zawodowej
W styczniu w 2004 roku w USA ukaże się pismo skierowane do homoseksualistów, dotyczące finansów i kariery zawodowej.
"Echelon" będzie dwumiesięcznikiem. Wydaje go grupa prywatnych inwestorów. W odróżnieniu od innych publikacji dla homoseksualistów, tytuł nie ogranicza się do rozrywki, polityki i pisania o prawach mniejszości seksualnych. Choć podobne pismo istniało w USA w latach 90. ("Victory!") i nie utrzymało się na rynku, media plannerzy dobrze oceniają szanse nowego tytułu. Coraz częściej amerykańskie firmy promują się jako przyjazne dla homoseksualnych pracowników, a reklamodawcy doceniają dużą grupę docelową, jaką w USA stanowią geje, lesbijki i transseksualiści.
"Echelon" ukaże się w nakładzie 50 tys. egz. w największych amerykańskich miastach i będzie kosztował 4 dolary.
Dołącz do dyskusji: