Pizza Korona w Pizza Hut wsparta kampanią
W jesiennym menu restauracji Pizza Hut pojawiła się Pizza Korona o charakterystycznym kształcie. Nowość w ofercie będzie wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 Communications Group, OMD Media Directions i Solski Burson-Marsteller.
Nowa Pizza Korona wyróżnia się kształtem – obrzeże ciasta jest uformowane w kruche "łódeczki" wypełnione jednym z dwóch rodzajów sera: klasyczną mozarellą lub delikatnym białym serkiem o kremowej konsystencji, który dodatkowo można rozsmarować po wierzchu pizzy. Pizzę Koronę można zamówić w każdym z dostępnych w menu Pizza Hut wariantów smakowych, a jej cena jest o 2 zł wyższa niż dużej pizzy na cieście Pan. Danie przewidziane jest dla 3-4 osób.
Pizza Korona dostępna będzie w ofercie Pizza Hut przez dwa miesiące, począwszy od 8 listopada, we wszystkich restauracjach sieci w Polsce.
Nową ofertę wspierać będzie od 11 listopada kampania telewizyjna emitowana na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsatu, TVN, w kanałach tematycznych Polsatu i TVN, At Media oraz Discovery wraz z kanałami tematycznymi.
W ramach wsparcia promocji prowadzone są działania na facebookowym fan page’u Pizza Hut. Od 8 listopada dostępna jest aplikacja, za pośrednictwem której fani marki mogą pozyskać zaproszenia na kolacje z Pizzą Korona. Każdy, kto przyjdzie do restauracji w wybrany czwartek z zaproszeniem z Facebooka (wydrukowanym lub okazanym w telefonie komórkowym), do zakupu Pizzy Korona otrzyma w prezencie dzbanek piwa Okocim. Na pierwszą kolację fani mogą wybrać się 17 listopada, a ostatnia szansa to 15 grudnia br. W każdej restauracji danego czwartku z promocji może skorzystać tylko 12 osób.
Autorem spotu telewizyjnego oraz materiałów POS jest agencja Red8 Communications Group. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Directions. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.
Dołącz do dyskusji: Pizza Korona w Pizza Hut wsparta kampanią