PKO BP reklamuje kredyt hipoteczny "Własny Kąt" (wideo)
W telewizji i internecie oraz na nośnikach outdoorowych i POS rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu hipotecznego "Własny Kąt" w banku PKO BP. Przekaz akcji podkreśla elastyczność tej oferty.
W kampanii reklamowej złotówkowego kredytu hipotecznego "Własny Kąt" w PKO BP doradca tego banku spełnia marzenia małżeństwa o własnym mieszkaniu, dostosowując je do ich potrzeb. Przekaz akcji podkreśla, że oferta obejmuje finansowanie 100 proc. wartości nieruchomości w złotówkach, a w ramach promocji trwającej do końca czerwca kredyt w złotówkach otrzymuje się bez prowizji, jeżeli ubezpieczy się go od utraty pracy. Kampania jest skierowana jest zarówno do osób planujących zakup pierwszej nieruchomości, jak i tych zmieniających mieszkanie na większe.
Akcja od 11 maja jest prowadzona w telewizji, internecie, placówkach PKO BP (ulotki, plakaty, naklejki) oraz na outdoorze (siatki wielkoformatowe w Warszawie). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowały agencje Scholz & Friends i HyperMedia (internet), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOpthimedia.
Dołącz do dyskusji: PKO BP reklamuje kredyt hipoteczny "Własny Kąt" (wideo)