PKO BP rozpoczął przetarg na agencję interaktywną
Ruszył przetarg na obsługę PKO BP w zakresie marketinguinteraktywnego. W rywalizacji bierze udział kilka największych wPolsce agencji interaktywnych.
Rozpoczęty właśnie przetarg dotyczy obsługi w zakresiemarketingu interaktywnego nie tylko PKO Banku Polskiego, lecz takżeinnych podmiotów należących do Grupy Kapitałowej PKO BP.
-Wybranej agencji zostanie powierzone zarówno przygotowywaniekreacji do kampanii internetowych, jak i prowadzenie wszelkich formmarketingu interaktywnego, zakup mediów elektronicznych,projektowanie oraz budowa serwisów internetowych i interfejsówużytkownika w bankomatach - opisuje Marek Kłuciński,dyrektor departamentu strategii marketingowej w PKOBP.
Do pierwszego etapu przetargu zaproszono kilka największych wPolsce agencji interaktywnych, które mają przedłożyć swojeprezentacje i portfolia oraz zadeklarować chęć udziału w dalszejczęści postępowania. W kolejnym etapie postępowania firmy otrzymająmateriały SIWZ wraz z zadaniami przetargowymi. Ze zwycięską agencjąPKO BP przewiduje podpisanie trzyletniej umowy o współpracy.
Dołącz do dyskusji: PKO BP rozpoczął przetarg na agencję interaktywną