SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Plakaty Coca-Coli Zero na Euro do wymiany. Flaga do góry nogami

Na reklamach outdoorowych Coca-Coli Zero reklamujących akcję związaną z Euro 2012 flaga Ukrainy ma błędny układ kolorystyczny. Coca-Cola Poland Services zapowiada, że szybko naprawi tę usterkę.

Flaga Ukrainy znalazła się na plakatach reklamujących startującą właśnie promocję Coca-Coli Zero „Niemożliwe staje się możliwe” dotyczącą Euro 2012. Sęk w tym, że na fladze górna połowa jest żółta, a dolna - niebieska, czyli odwrotnie niż w rzeczywistości. Wpadkę szybko zauważyli i zarejestrowali na zdjęciach internauci, informując o tym m.in. na facebookowym fanpage’u marki.
Obrazek.

Przedstawiciele Coca-Cola Poland Services przyznają, że doszło do ludzkiego błędu, zaznaczając, że nastąpił on w początkowym etapie kampanii, kiedy nie osiągnęła ona jeszcze masowej skali. Plakaty, które już rozwieszono, mają zostać wymienione, a pozostałe - poprawione.

Dołącz do dyskusji: Plakaty Coca-Coli Zero na Euro do wymiany. Flaga do góry nogami

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gościu
Du*y dała i agencja i dział marketingu..Lipa straszna!!!!
0 0
odpowiedź
User
Danka
doskonale rozumiem, sama kiedyś miałam podobną sytuację w agencji we fladze Niemiec i tamtejszym ułożeniu kolorów ;)
0 0
odpowiedź
User
omg
BRAK SŁÓW! I takie matoły tam pracuja?!
0 0
odpowiedź