Play przez porównywarkę reklamuje nową ofertę (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa nowej oferty Play. Akcję – zachęcającą do skorzystania z dostępnej w serwisie internetowym sieci porównywarki ofert różnych operatorów – przygotowały firmy Grandes Kochonos i Mediacom.
Rozpoczęta właśnie kampania Play zachęca do porównania ofert różnych sieci komórkowych przy pomocy porównywarki działającej w serwisie play.pl. Aplikacja ta wyświetla się zresztą na stronie głównej witryny.
>>> Play: nowa oferta dla przenoszących numery, tańsze telefony
>>> Play: 28 proc. minut więcej w abonamentach
Poszczególne reklamy pokazują kobietę, która po skorzystaniu z porównywarki przeszła do Play, wybierając telefon Nokia C6-00 za 1 zł. Taki przekaz jest skierowany przede wszystkim do klientów innych sieci, którym w najbliższym czasie kończą się umowy.
Kampania wystartowała jednocześnie z wprowadzeniem w Play nowej oferty, w której ze szczególnie atrakcyjnych warunków mogą skorzystać nowi klienci przechodzący z innych sieci.
Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i na outdoorze. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Play przez porównywarkę reklamuje nową ofertę (wideo)