SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Playboy” stracił najwięcej wśród pism męskich w I kwartale 2015. Tylko „Logo” na plusie

W I kwartale 2015 roku prawie wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił „Playboy”, a wzrost odnotowało tylko „Logo”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w I kwartale 2015 roku wyniosła 54 350 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 12,89 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 19,23 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 36 522 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Na podium uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora), które rok wcześniej było czwarte. Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 1,66 proc. do 26 846 egz. - to z kolei był jedyny wzrost w rankingu.

Zaś na czwarte miejsce spadł miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średni wynik sprzedażowy zmalał o 13,27 proc. do 26 280 egz.

Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w I kwartale br. zmniejszył się o 6,91 proc. do poziomu 28 101 egz.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 130

54 350

54 350

98 350

62 394

62 394

Playboy

70 000

36 522

36 522

80 000

45 217

45 217

Logo

62 567

28 835

26 846

57 333

28 126

26 408

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

60 000

26 627

26 280

63 333

30 318

30 302

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

51 612

30 503

28 101

54 128

32 675

30 187

W marcu 2015 roku liderem wśród pism męskich również był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do marca 2014 roku zmniejszyła się o 3,26 proc. do 56 094 egz.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (35 275 egz.; spadek o 4,48 proc.), a na podium znalazło się jeszcze „Logo” (26 388 egz.; wzrost o 13,89 proc. jedyny w zestawieniu).

Natomiast największy spadek odnotowało tutaj „CKM” - było to 15,01 proc. do 24 980 egz.

Wirtualnemedia.pl

marzec

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 000

56 094

56 094

98 520

57 986

57 986

Playboy

70 000

35 275

35 275

70 000

36 929

36 929

Logo

58 000

28 354

26 388

57 100

24 956

23 169

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

60 000

25 980

24 980

60 000

29 390

29 390

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

70 369

35 643

33 495

58 001

33 493

31 344


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Playboy” stracił najwięcej wśród pism męskich w I kwartale 2015. Tylko „Logo” na plusie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ikk
kto toto czyta ???
0 0
odpowiedź
User
Alibaba
Playboy zrobił się takim ckmem, który z kolei stał się bravem... Logo i MH jako jedyne w tej stawce da się czytać.
0 0
odpowiedź
User
Miś Uszatek
Trzeba być "idiotom" na kierowniczym stanowisku, aby uważać, ze w czasach internetu "głupie facety" zapłacą za coś co mają za darmo, a jeszcze "głupsze dziennikarze za śmieciówkach" dostarczą TAKIE teksty za honoraria mniejsze od obsługujących wózki dźwigowe! Zacznijcie płacić dziennikarzom za ich pracę, a nie okradać!
0 0
odpowiedź