SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Playboy woli internet od DVD

Firma Playboy Enterprises wycofuje się z wydawania płyt DVD.

Wydawca najpoczytniejszego czasopisma rozrywkowego dla dorosłych na świecie chce w ten sposób zaoszczędzić około 12 milionów dolarów rocznie - informuje serwis Media Life.

Zamiast wydawania swoich treści na płytach DVD, Playboy zamierza skupić się na dystrybuowaniu ich w internecie.

Jak twierdzi prezes i dyrektor wykonawczy firmy Christie Hefner, decyzja ta ma pozwolić Playboyowi na powrót do zyskowności w 2009 roku. W II kwartale bieżącego roku, na skutek spadku nakładu i dochodów z reklam, firma zanotowała 2,1 miliona dolarów straty.

źródło: Media Life

Dołącz do dyskusji: Playboy woli internet od DVD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl