TVN Grupa Discovery tłumaczy podwyżkę cen w Playerze. „Obecny sezon jest wyjątkowy”
Pakiet z reklamami platformy streamingowej Player zdrożał z 5 do 8 zł miesięcznie. Pakiet bez reklam z 15 do 18 zł. Biuro prasowe TVN Grupy Discovery przekonuje, że podwyżka jest związana z inwestycjami w ofertę programową, w której znalazło się więcej premier niż zwykle.
Kilka dni temu informowaliśmy o podwyżce cen pakietów w Playerze. Opłaty są wyższe nie tylko w przypadku płatności za miesiąc, ale także za rok z góry. Za opcję z reklamami w przypadku 12-miesięcznej subskrypcji trzeba już zapłacić 49 zł, a wcześniej było to 30 zł. Pakiet bez reklam nie kosztuje już 90 zł, tylko 119 zł.
TVN Grupa Discovery tłumaczy podwyżkę wieloma premierami
O wyjaśnienie przyczyn podwyżki poprosiliśmy biuro prasowe TVN Grupy Discovery. - TVN Grupa Discovery intensywnie rozwija i inwestuje w serwis player.pl. Biblioteka tytułów pod marką Player Original rozrasta się dynamicznie. Obecny sezon jest wyjątkowy pod względem ilości premier własnych – m.in „Skazana", „Pajęczyna", „Chyłka-Oskarżenie", „Kontrola", „Behawiorysta", „Prince Charming", „Żony Miami". Łącznie w 2021 roku pojawi się aż 12 nowych propozycji Player Original - informuje nadawca.
- Player to nie tylko kontent własny, to także bogata biblioteka programów z TVN Grupa Discovery, dokumenty discovery+ Original, kontent dla dzieci, wydarzenia sportowe, najlepsze wydarzenia kulturalne oraz premiery od największych partnerskich grup medialnych. W związku z prężnie rozwijającą się ofertą serwisu, a także podążając za zmianami na rynku VOD, od 20 września cena pakietu podstawowego dla nowych klientów została podniesiona - dodaje TVN Grupa Discovery. Podwyżka obejmuje tylko nowych subskrybentów. Dla dotychczasowych cena pakietów nie zmieni się.
Cztery razy więcej płatnych subskrypcji Playera?
Na początku roku Player wprowadził odpłatność nawet za pakiet z reklamami. Wcześniej treści znane z anten TVN można było oglądać bezpłatnie. Przedstawiciele grupy twierdzą, że taka decyzja opłaciła się. Podczas niedawnej konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, zrzeszającej operatorów kablowych, dyrektor programowy TVN Edward Miszczak sugerował, że liczba wykupujących pakiety w Playerze wzrosła po czterokrotnie.
Z danych Mediapanel wynika, że we wrześniu stronę internetową i aplikację Playera odwiedziło 4,37 mln internautów, co dało tej platformie 15 proc. zasięgu. Liderem był Netflix z 11,37 mln użytkowników, a drugie miejsce zajęła Wp.pl 4,49 mln użytkowników.
Dołącz do dyskusji: TVN Grupa Discovery tłumaczy podwyżkę cen w Playerze. „Obecny sezon jest wyjątkowy”