PlayStation Vita promowana w Radiu Eska
Na antenie i w serwisie internetowym Radia Eska rozpoczęła się kampania reklamowa konsoli PlayStation Vita. Akcja obejmuje przede wszystkim konkurs związany z testowaniem tej konsoli.
Kampania PlayStation Vita w Radiu Eska ruszyła 15 maja i potrwa do 3 czerwca. W ramach akcji na stronie eska.pl uruchomiono specjalną zakładkę, w której każdy użytkownik może zgłosić się do testowania tej konsoli. Warunkiem jest odpowiedź na pytanie: „Dlaczego chcesz spędzić weekend z PS Vita i która z rewolucyjnych zalet konsoli najbardziej Cię kręci?”.
W każdy czwartek wybieranych jest 30 najciekawszych zgłoszeń. Ich autorzy otrzymują na weekend konsole PlayStation Vita z inną grą. 10 osób, które uzyskają w niej najlepsze wyniki, dostają urządzenie na własność. Konkurs jest też promowany w programie „Hit Weekend”, emitowanym w Radiu Eska w soboty i niedziele.
- Najnowsza konsola PlayStation Vita jest jednym z najbardziej pożądanych gadżetów wśród młodzieży, a słuchaczami Radia Eska są młodzi ludzie spragnieni wszelkich nowinek muzycznych, modowych, ale też technologicznych. Dlatego zależało nam na dotarciu do takiej właśnie grupy odbiorców - uzasadnia Monika Wenker, PR & event specialist w Sony Computer Entertainment Polska.
Dołącz do dyskusji: PlayStation Vita promowana w Radiu Eska