Plus wprowadza testy internetu LTE dla wszystkich, promują je siatkarze (wideo)
Plus wystartował z akcją promocyjną pozwalającą użytkownikom na przetestowanie możliwości internetu LTE u tego operatora. Projektowi towarzyszy kampania z udziałem Karola Klosa i innych polskich siatkarzy.
Od 16 lutego Plus rozpoczął akcję pozwalającą użytkownikom na testowanie internetu LTE w tej sieci przez okres jednego tygodnia.
Według komunikatu operatora aby skorzystać z możliwości przetestowania mobilnego internetu w Plusie (może się to przydać osobom chcącym sprawdzić np. zasięg sieci oraz jej parametry w swojej lokalizacji) należy podpisać z operatorem umowę na 12 lub 24 miesiące. Przez pierwszy tydzień kontraktu można testować internet za darmo wnosząc opłatę aktywacyjną w wysokości 9 zł.
Jeśli po okresie testowym okaże się, że prędkość i zasięg internetu LTE w Plusie odpowiadają użytkownikowi automatycznie rozpocznie on korzystanie z sieci w ramach zawartej umowy. Natomiast jeżeli użytkownik postanowi zrezygnować z usługi po jej wypróbowaniu może odstąpić od umowy bez dodatkowych kosztów z wyjątkiem wniesionej wcześniej opłaty za aktywację.
Promocję „Testuj LTE za 9 zł” wspiera kampania przygotowana przez agencję Scholz & Friends. Jej częścią jest spot, w którym występuje siatkarz Karol Kłos będący twarzą kampanii, a także inni zawodnicy reprezentacji Polski w siatkówce.
Reżyserem spotu, na podstawie scenariusza Weroniki Zielińskiej i Agnieszki Niskiej jest Bartek Prokopowicz, natomiast operatorem obrazu Tomasz Augustynek. Za produkcję filmu odpowiadał Ryszard Kłosowski i Dom Produkcyjny TFP.
Dołącz do dyskusji: Plus wprowadza testy internetu LTE dla wszystkich, promują je siatkarze (wideo)