Płynny spot reklamuje Ibum Forte (wideo)
W telewizji startuje kampania reklamowa środka przeciwbólowego Ibum Forte (PPF Hasco Lek). Akcję - opartą na motywie wody i płynności - przygotowały firmy Heads Advertising, No Labeli MEC.
Ruszająca właśnie kampania Ibum Forte obrazowo podkreśla, że to lek o największej dostępnej bez recepty dawce czynnej substancji przeciwbólowej. Wykorzystywany w akcji spot przekonuje, że płynna forma leku działa lepiej, czego metaforą są animacje koni pędzących po fali, które likwidują ogniska bólu rozmieszczone na wodnej sylwetce.
Reklama jest emitowana zarówno w kanałach ogólnopolskich, jak i stacjach tematycznych. Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Heads Advertising, animacje 3D i postprodukcję wykonało studio No Label, a muzykę skomponował Paweł Lucewicz. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Płynny spot reklamuje Ibum Forte (wideo)