Po półrocznej przerwie ZFPR wznowił "Śniadania prasowe"
"Śniadania prasowe" to jeden z projektów edukacyjnych Związku Firm Public Relations
Celem jest przybliżenie konsultantom i pracownikom PR specyfiki pracy różnych mediów oraz poprawa jakości kontaktów między środowiskiem dziennikarskim i PR. Formuła spotkania przewiduje niezobowiązującą rozmowę ze znaną osobą świata mediów. Na spotkania zapraszani są gości reprezentujących różne specjalności zawodowe z branży medialnej i nie tylko (redaktorzy naczelni, wydawcy, etc.). Przy porannej kawie i rogalikach eksperci chętnie dzielą się swoimi spostrzeżeniami i zdradzają wiele niedostępnych dla zwykłych śmiertelników tajników swoich zawodów . Idea Śniadań zaczerpnięta jest z prac brytyjskiego Public Relations Consultants Association (PRCA), które organizuje takie spotkania z wielkim sukcesem od kilku lat.
Dotychczasowymi gośćmi Śniadań byli: Piotr Rudzki, Rzeczpospolita (17.09.2002 r.), Grzegorz Miecugow, TVN 24 (01.10.2002 r.), Jarosław Sroka, Puls Biznesu (03.12.2002 r.), Tomasz Wróblewski, Newsweek (04.03.2003 r.), Wojciech Szeląg, Polsat (17.04.2003 r.), Krystyna Kaszuba, Edipresse (01.07.2003 r.), Wojciech Romański, Businessman Magazine (18.02.2004 r.), Natalia Skipietrow, miesięcznik "Zdrowie" (31.03.2004 r.), Roman Młodkowski,TVN (11.05.2004 r.), Paweł Ławiński, Gazeta Wyborcza (15.06.2004).
Po półrocznej przerwie Związek Firm Public Relations wznowił organizację Śniadań. Drugiego marca w siedzibie PKPP odbyło się spotkanie z udziałem Jerzego Baczyńskiego - Redaktora Naczelnego "Polityki" i członka Zarządu Izby Wydawców Prasy. Dyskusja toczyła się na temat powstającego Kodeksu Etycznego Izby Wydawców Prasy oraz innych kodeksów etycznych powstających w środowisku medialnym. Czy powstawanie takich kodeksów to oznaka "choroby" drążącej środowisko, czy już finał kuracji która pomoże się z niej wyleczyć? Poruszony został również temat zawartości merytorycznej wydawanej prasy w Polsce, a także innych krajach europejskich, oceny wiarygodności prasy przez społeczeństwo, kształtowanie się wydawnictw pod wpływem oczekiwań konsumentów, problem rzetelności badań czytelnictwa w Polsce oraz wiele innych.
Dołącz do dyskusji: Po półrocznej przerwie ZFPR wznowił "Śniadania prasowe"