Po raz 4. reklamy LG na tramwajach i autobusach
Firma LG Electronics Polska - klient agencji ARIP - od kilku lat angażuje się w różne formy reklamy zewnętrznej. Szczególnie docenianym jest mobilny out-door czyli reklama na środkach komunikacji miejskiej. Agencja ARIP, po raz czwarty, przygotowała całoroczną kampanię produktów oferowanych przez LG Electronics Polska, która pojawi się w 2003 roku właśnie na tramwajach i autobusach w 10 miastach Polski.
LG przez ostatnie 3 lata poprzez ten rodzaj nośnika reklamowego promowało dwie linie swoich produktów:
- telewizory i monitory komputerowe
- sprzęt AGD i klimatyzatory
W przyszłym roku zaplanowano trzecią - nową - linię produktów, która do tej pory nie była obecna na polskim rynku.
W sumie, kampania obejmie 102 tramwaje i 8 autobusów przegubowych w 10 największych miastach w Polsce.
- Liczba pojazdów reklamujących produkty i markę LG z roku na rok systematycznie się zwiększa - mówi Weon Dae Kim, prezes LG Electronics Polska. - Podstawową zaletą tego typu reklamy jest właśnie jej mobilność. Stawiając na nią dostosowujemy się do zmieniających się warunków takich jak: zwiększanie się liczby pojazdów na drogach czy wydłużanie czasu codziennych podróży. Nie bagatelną jest również kwestia kosztu takiej reklamy, nieporównanie niższego od innych form reklamy zewnętrznej. I ostatni, równie ważny powód: chcemy dotrzeć do wszystkich swoich potencjalnych klientów, a szczególnie do osób pozostających poza zasięgiem innych mediów - dodaje Weon Dae Kim.
Dołącz do dyskusji: Po raz 4. reklamy LG na tramwajach i autobusach