SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Poczta e-mail najpopularniejsza

Korzystanie z poczty e-mail, czytanie newsów, płacenie rachunków - to wciąż trzy najczęściej wykonywane w internecie czynności przez dorosłych Amerykanów.

Najwyższy wzrost popularności w ciągu ostatniego roku zanotowało natomiast pobieranie programów telewizyjnych, oglądanie klipów wideo oraz wykonywanie połączeń telefonicznych online - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy Mediamark Research & Intelligence (MRI).

Największy odsetek respondentów - 74,2 procenta - w ciągu ostatnich 30 dni przed badaniem korzystał z elektronicznej poczty.

Następne w kolejności były takie czynności jak: czytanie najnowszych informacji o aktualnych wydarzeniach (46 procent), płacenie rachunków online (39,6 procenta), robienie zakupów dla własnego użytku (37,2 procenta), korzystanie z internetowych komunikatorów (29,7 procenta), zdobywanie informacji finansowych (28,3 procenta), zdobywanie informacji sportowych (28,1 procenta), dzielenie się zdjęciami (25,4 procenta), szukanie przepisów (24,8 procenta), granie w gry (24,6 procenta), oglądanie wideo (23,3 procenta), pobieranie muzyki (21,6 procenta), planowanie prywatnych lub biznesowych podróży (20,5 procenta), zdobywanie informacji medycznych (19,9 procenta), sprawdzanie propozycji kinowych (19,7 procenta), odwiedzanie witryn stacji lub programów telewizyjnych (18,7 procenta), szukanie pracy (15,3 procenta), śledzenie notowań giełdowych (13,2 procenta), słuchanie radia (13,1 procenta), zdobywanie informacji o nieruchomościach (12,9 procenta), robienie zakupów dla biznesowego użytku (11,4 procenta), odwiedzanie blogów (11 procent), zdobywanie informacji na temat zakupu nowego samochodu (10,6 procenta), wysyłanie elektronicznych kartek z życzeniami (9 procent), sprawdzanie programów telewizyjnych (7,7 procenta), zdobywanie informacji na temat wychowania i opieki nad dziećmi (5,3 procenta), oglądanie programów telewizyjnych na żywo (5,3 procenta), pisanie bloga (4,3 procenta), zamieszczanie i dodawanie wideo do serwisów internetowych (4,1 procenta), wykonywanie połączeń telefonicznych (4 procent), pobieranie podcastów (3,8 procenta) oraz pobieranie programów telewizyjnych (3,2 procenta).

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Poczta e-mail najpopularniejsza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl