SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poczta e-mail przyczyną stresu pracowników

Ponad 1/3 pracowników czuje się zestresowanych z powodu liczbywiadomości e-mail jakie otrzymują w biurze oraz presji abynatychmiast na nie odpowiedzieć - wynika z badania przeprowadzonegoprzez naukowców z Glasgow University.

Szczególnie zestresowane z tego powodu są kobiety, spośródktórych tylko 38 procent czuje się wystarczająco odprężonych abyodczekać dzień lub nawet więcej zanim odpiszą na danego maila.

Z badania wynika, że niektórzy pracownicy sprawdzają swojąskrzynkę odbiorczą nawet do 40 razy na godzinę.

Eksperci sugerują, że prostym rozwiązaniem na zmniejszeniestresu związanego z e-mailami jest rzadsze ich sprawdzanie. Wedługnich pracownicy powinni ustalić dwie, najwyzej trzy pory w ciągudnia na przeglądanie elektronicznej poczty.

Dołącz do dyskusji: Poczta e-mail przyczyną stresu pracowników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl