„Poczuj się jak gwiazda futbolu” w promocji Carlsberga na Euro 2016
Wystartowała kampania promocyjna piwa Carslberg związana z piłkarskim Euro 2016. Akcję, pod hasłem „Poczuj się jak gwiazda futbolu”, przygotowały i realizują firmy VML Poland, PHD Media Direction i Agora.
Głównym elementem akcji jest konkurs prowadzony na stronie Konkurs.sport.pl. Należy w nim nagrać 60-sekundowy komentarz do wybranego fragmentu meczu z poprzednich turniejów Euro. Co tydzień wybieranych jest 10 autorów najlepszych komentarzy, z których najlepsza trójka przechodzi do kolejnego etapu, obejmującego test wiedzy o futbolu i zadania sprawnościowe. Każdy ze zwycięzców z 10 tygodni otrzyma bilet na jeden z meczów półfinałowym Euro 2016 (wraz z kosztem przelotu i zakwaterowania).
Ponadto w marcu do sprzedaży trafią puszki i butelki Carlsberga z grafiką nawiązującą do Euro 2016.
Marka Carslberg jest oficjalnym sponsorem piłkarskich mistrzostw Europy od 1988 roku.
Akcja pod hasłem „Poczuj się jak gwiazda futbolu” będzie reklamowana w mediach społecznościach.
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja VML Poland, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, zaś organizacją i realizacją konkursu zajmuje się Agora.
Dołącz do dyskusji: „Poczuj się jak gwiazda futbolu” w promocji Carlsberga na Euro 2016