'Podobno jestem idiotą...' - Agito.pl porównuje ceny z Media Markt (wideo)
Sklep internetowy Agito.pl rozpoczął pod hasłem "Podobno jestem idiotą..." kampanię reklamową porównującą jego ofertę z Media Markt. W trzech wersjach spotów podawane są przykłady konkretnych towarów, które można w tym serwisie kupić taniej niż w sieci tych sklepów.
"Podobno jestem idiotą..." - od tego stwierdzenia nawiązującego do znanego hasła Media Markt "Nie dla idiotów" rozpoczynają się udostępnione w internecie spoty reklamowe serwisu Agito.pl. Następnie troje bohaterów poszczególnych wersji reklamy podaje przykłady konkretnych towarów: telewizora, laptopa i lodówki, które kupili w tym sklepie internetowym o wiele taniej niż w Media Markt. Spoty kończą się informacją, że według badań przeprowadzonych przez instytuty Pentor (w październiku 2007 roku) i MB SMG/KRC (w kwietniu 2008 roku) ceny kilkuset najpopularniejszych produktów z branży elektroniki użytkowej są w Agito.pl średnio o 19 proc. niższa niż we Media Markt.
Rozpoczynana właśnie kampania to pierwsza agresywna akcja reklamowa w branży dystrybutorów specjalizujących się w elektronice. - W naszych spotach chcemy zwrócić uwagę klientów na fakt, że takie towary można w Polsce kupić w znacznie niższych cenach niż w sklepie reklamującym się jako tani - uzasadnia Tomasz Bator, wiceprezes zarządu Agito.
Kampania pod hasłem "Podobno jestem idiotą..." prowadzona będzie od 29 września przez sześć tygodni w portalu Onet.pl i ma uzyskać w tym czasie 30 mln odsłon. Kreację spotów przygotowała agencja reklamowa Heureka, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: 'Podobno jestem idiotą...' - Agito.pl porównuje ceny z Media Markt (wideo)