'Podwójna natura' w kampanii kawy Astra
Pod hasłem "Podwójna natura" rozpoczęła się kampania reklamowa kawyAstra. Akcja obejmuje prasę, radio telewizję i outdoor wWielkopolsce.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa kawy AstraNiskodrażniąca opiera się na claimie "Podwójna natura"rozwiniętym w sloganie "Anielsko delikatna, piekielnie dobra" iodzwierciedlonym w kreacji graficznej. Ma to podkreślaćparadoksalny charakter produktu jako zdrowej używki. Jednocześnieprzekaz wspiera wprowadzenie na rynek nowego opakowania typuvacuum.
Akcja jest prowadzona w Wielkopolsce, obejmując prasę ("Naj","Przyjaciółka", "Vita", w "Poradnik Handlowca", "Polska GłosWielkopolski"), radio, lokalną telewizję, outdoor (siatkiwielkoformatowe, billboardy, cityscrolle, citylighty, plakaty,standy, roll-upy, ściany pop) oraz nośniki w autobusach. Kreacjękampanii - zaplanowanej na cały wrzesień - przygotowała agencjaMorski Studio Graficzne, która współpracowała również z PPK Astraprzy zakupie mediów.
Dołącz do dyskusji: 'Podwójna natura' w kampanii kawy Astra