Polacy bardziej cenią informacje o modzie od znajomych niż z mediów
Dla co trzeciego Polaka ważne są informacje o modzie od znajomych, podczas gdy wiadomości z telewizji ceni tylko co siódmy - wynika z badania GfK Polonia. Reklamami telewizyjnymi sugeruje się tylko 11 proc. ankietowanych.
Dla 34 proc. Polaków ważne w zdobywaniu informacji o modzie są rozmowy ze znajomymi i podpatrywanie innych, a dla 28 proc. - odwiedzanie sklepów i oglądanie w nich wystaw. Co piąty ankietowany ceni wiadomości od sprzedawców.
Z kolei tylko 16 proc. Polaków sugeruje się w tym zakresie sposobem ubierania się gwiazd telewizji. Programy o modzie są ważne dla 15 proc. badanych, a prasa modowa i internet - dla 14 proc. 12 proc. ankietowanych ceni wiadomości zdobywane podczas pokazów mody, a 11 proc. - wiadomości z czasopism różnego rodzaju. Reklamami telewizyjnymi sugeruje się w tym względzie również 11 proc. Polaków.
Badanie źródeł informacji o modzie zostało przeprowadzone przez instytut GfK Polonia w listopadzie ubiegłego roku. Ankiety objęły reprezentatywną grupę 1000 Polaków powyżej 15. roku życia.
Dołącz do dyskusji: Polacy bardziej cenią informacje o modzie od znajomych niż z mediów