„Policjantki i policjanci 2” hitem TV4. Stacja pokonała Dwójkę
Drugi sezon serialu „Policjantki i policjanci” oglądało średnio 1,11 mln widzów, o 290 tys. osób więcej niż pierwszą serię. TV4 w czasie emisji produkcji nie tylko wygrała z głównymi konkurentami, ale pokonała też TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 9,9 mln zł.
Średnia widownia drugiej edycji serialu paradokumentalnego „Policjantki i policjanci” wyniosła 1,11 mln osób. Przełożyło się to na 7,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja na antenie Czwórki pokazywana była od poniedziałku do czwartku o godz. 19.00, w okresie od 2 marca do 11 maja br.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 4 marca br. Oglądało go 1,32 mln osób.
Top 3 odcinki
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR % |
04-03-2015 |
1 316 067 |
8,52% |
11-03-2015 |
1 307 963 |
8,40% |
05-03-2015 |
1 305 192 |
8,58% |
Dla porównania, średnia widownia pierwszego sezonu produkcji, emitowanego jesienią ub.r., wyniosła 817 tys. osób. Przełożyło się to odpowiednio na 5,49 proc. i 6,15 proc. udziału. Oznacza to, że druga seria zyskała 290 tys. widzów (zobacz te dane).
Stacja TV4 w czasie emisji produkcji bezkonkurencyjnie wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Słabsze wyniki odnotowały: TV Puls („Pingwiny z Madagaskaru”; 2,59 proc.) i TVN7 („Dr. House”; 1,37 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TV4 - Policjantki i policjanci |
1 108 021 |
7,90% |
7,88% |
TV PULS |
363 483 |
2,59% |
3,55% |
TVN7 |
192 556 |
1,37% |
2,46% |
Warto dodać, że produkcja miała słabsze wyniki oglądalności niż TVP2, której udział w paśmie emisji drugiej serii „Policjantek i policjantów” wyniósł 6,8 proc. Dwójka w tym czasie nadawała teleturniej „Jeden z dziesięciu” i powtórki „Barw szczęścia”.
Ciekawostką jest również fakt, że paradokumentalny serial TV4 miał bardzo dobre wyniki oglądalności wśród widzów w naziemnej telewizji cyfrowej. Tam jego udział (w grupie 16-49) wyniósł aż 12,5 proc., co dało mu trzecią pozycję w całym rynku telewizyjnym, za Polsatem i TVN.
Wpływy reklamowe Czwórki wokół emisji serialu wyniosły 9,87 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Policjantki i policjanci” to serial paradokumentalny opowiadający o życiu i pracy czwórki policjantów z wydziału prewencji. Jego producentem wykonawczym jest ATM Grupa.
Dołącz do dyskusji: „Policjantki i policjanci 2” hitem TV4. Stacja pokonała Dwójkę