„Policjantki i policjanci 5” hitem Czwórki: 1,6 mln widzów i 22,5 mln zł z reklam
Piąty sezon „Policjantek i policjantów” oglądało średnio 1,59 mln widzów. W porównaniu do trzeciej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., serial zyskał 140 tys. widzów. Wpływy reklamowe wyniosły 22,48 mln zł.
Średnia widownia piątej edycji serialu „Policjantki i policjanci” wyniosła 1,49 mln osób. Przełożyło się to na 11,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,81 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Produkcja na antenie Czwórki pokazywana była od poniedziałku do czwartku o godz. 19.00, w okresie od 5 września do 30 listopada br.
Wirtualnemedia.pl |
Średnio |
|
Policjantki i policjanci 5 |
AMR |
SHR % |
Wszyscy 4+ |
1 585 658 |
11,03% |
16-49 |
527 811 |
10,17% |
16-59 |
850 987 |
10,81% |
Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek serii, pokazany 30 listopada br. Oglądało go 2,36 mln osób. Wszystkie spośród pięciu topowych emisji oglądało średnio ponad 2 mln widzów. Odcinki te pokazano w ostatnich dwóch tygodniach nadawania serialu.
5 najchętniej oglądanych odcinków 5. sezonu serialu - wg AMR 4+ (dane dzięki uprzejmości TV4) |
|||||||||
Wirtualnemedia.pl |
Start |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
DVB-T 4+ |
DVB-T 16-49 |
||||
Data |
AMR |
SHR% |
AMR |
SHR% |
AMR |
SHR% |
AMR |
SHR% |
|
2016-11-30 |
19:00:30 |
2 361 201 |
15,16% |
905 442 |
16,17% |
998 822 |
19,66% |
415 386 |
23,47% |
2016-11-28 |
19:00:21 |
2 261 307 |
14,59% |
803 088 |
14,26% |
844 531 |
16,58% |
301 251 |
17,95% |
2016-11-29 |
19:00:10 |
2 243 305 |
14,44% |
827 457 |
14,65% |
937 661 |
18,43% |
334 959 |
19,22% |
2016-11-23 |
18:59:39 |
2 095 293 |
13,84% |
733 178 |
13,29% |
854 278 |
17,41% |
298 342 |
17,18% |
2016-11-21 |
19:00:58 |
2 078 269 |
13,29% |
696 402 |
11,94% |
769 727 |
15,62% |
239 660 |
14,18% |
TV4 w paśmie nadawania właśnie zakończonej edycji serialu (od 5 września do 30 listopada br.; godz. 19.00.00-19.59.59; dni powszednie) miała 11,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Dało to jej czwarte miejsce wśród wszystkich stacji w Polsce. Liderem tego pasma był TVN z 16,97 proc., drugie miejsce zajęła TVP1 (16,82 proc.), a trzecie - Polsat (12,54 proc.). Gorzej od Czwórki wypadła TVP2 (16,82 proc.).
Warte odnotowania są tutaj udziały dwóch największych konkurentów Czwórki - wynik TVN7 wyniósł 2,52 proc., a TV Puls - 1,98 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej TV4 z wynikiem 10,23 proc. zajęła trzecie miejsce wśród najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych. Tę samą pozycję kanał zajął wśród wszystkich widzów oglądających telewizję w sposób naziemny. Z kolei w grupie DVB-T 16-49 TV4 zajęła drugie miejsce, przegrywając tylko z Polsatem.
Dane pasma Czwórki: od 05.09 do 30.11.2016 r.; godz. 19.00.00-19.59.59; dni powszednie - wg DVB-T 4+ (dane dzięki uprzejmości TV4) |
||||
Wirtualnemedia.pl |
4+ |
16-49 |
DVB-T 4+ |
DVB-T 16-49 |
Stacja |
SHR% |
SHR% |
SHR% |
SHR% |
TVP1 |
16,82% |
9,71% |
22,70% |
11,95% |
Polsat |
12,54% |
14,84% |
15,17% |
17,78% |
TV4 - Policjantki i policjanci 5 |
11,12% |
10,23% |
14,07% |
14,26% |
TVN |
16,97% |
18,36% |
13,02% |
12,78% |
TVP2 |
6,90% |
5,72% |
8,22% |
7,22% |
TVP ABC |
1,58% |
1,77% |
4,06% |
5,34% |
TVN7 |
2,52% |
3,55% |
3,21% |
4,78% |
TV PULS |
1,98% |
3,43% |
3,13% |
5,84% |
Puls 2 |
1,44% |
1,77% |
2,98% |
4,17% |
TVP INFO |
1,09% |
0,53% |
2,16% |
1,01% |
30 listopada br. od godz. 19.00.00 do 19.59.59 średni udział Czwórki wśród wszystkich widzów w całym rynku telewizyjnym wyniósł 15,16 proc. - stacja ta w tym paśmie pokazała finałowy odcinek 5. sezonu „Policjantek i policjantów”. W trakcie jego emisji antena zajęła trzecie miejsce wśród wszystkich stacji, minimalnie przegrywając z TVN i Jedynką. W grupie 16-49 TV4 z udziałem na poziomie 16,17 proc. była wiceliderem rynku za TVP1.
Jeszcze wyższe wyniki analizowany odcinek „Policjantek i policjantów” miał wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W 4+ DVB-T było to 19,66 proc. udziału (drugie miejsce w rynku), a w 16-49 DVB-T - aż 23,47 proc. (pozycja zdecydowanego lidera).
Dane pasma Czwórki w dniu 30.11.2016 r.; godz. 19.00.00-19.59.59 - wg SHR% 16-49 (dane dzięki uprzejmości TV4) |
||||
Wirtualnemedia.pl |
4+ |
16-49 |
DVB-T 4+ |
DVB-T 16-49 |
Stacja |
SHR% |
SHR% |
SHR% |
SHR% |
TVN |
16,45% |
17,83% |
12,26% |
11,31% |
TV4 - Policjantki i policjanci 5 |
15,16% |
16,17% |
19,66% |
23,47% |
Polsat |
12,62% |
14,75% |
15,65% |
16,20% |
TVP1 |
16,18% |
8,80% |
21,02% |
12,12% |
TVP2 |
6,08% |
5,24% |
7,31% |
6,33% |
TVN7 |
2,55% |
3,71% |
4,06% |
4,95% |
TVN24 |
3,67% |
2,22% |
0,00% |
0,00% |
TVP ABC |
1,45% |
1,87% |
3,56% |
5,35% |
Puls 2 |
1,23% |
1,79% |
1,67% |
2,18% |
TV PULS |
1,35% |
1,71% |
1,87% |
1,61% |
Dla porównania, średnia widownia trzeciego sezonu produkcji, emitowanego jesienią ub.r., wyniosła 1,45 mln osób. Pierwszą serię, emitowaną jesienią 2014 roku, śledziło 817 tys. widzów.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
DVBt 4+ |
DVBt 16-49 |
|
Sezon i emisja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
SHR % |
SHR % |
I - Jesień 2014 |
817 386 |
5,49% |
6,15% |
7,66% |
8,88% |
II - Wiosna 2015 |
1 108 021 |
7,90% |
7,88% |
11,33% |
12,53% |
III - Jesień 2015 |
1 445 281 |
10,06% |
10,14% |
13,13% |
13,48% |
IV - Wiosna 2016 |
1 493 895 |
11,44% |
10,43% |
16,04% |
15,84% |
V - Jesień 2016 |
1 585 658 |
11,03% |
10,17% |
14,07%* |
14,26%* |
*dane pasma Czwórki: od 05.09 do30.11.2016 r.; godz. 19.00.00-19.59.59; dni powszednie |
Produkcja miała kilkukrotnie wyższe wyniki, niż średnia oglądalność Czwórki. W jesiennej ramówce (od 1 września do 28 listopada br.) średni udział TV4 wśród wszystkich widzów wyniósł 3,54 proc.
Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków piątego sezonu wyniosły 22,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Policjantki i policjanci” to serial opowiadający o życiu i pracy policjantów z wydziału prewencji. Realizowany jest on we Wrocławiu, a jego producentem wykonawczym jest ATM Grupa.
Szósty sezon serialu „Policjantki i policjanci” telewizyjna Czwórka pokaże wiosną 2017 roku.
Dołącz do dyskusji: „Policjantki i policjanci 5” hitem Czwórki: 1,6 mln widzów i 22,5 mln zł z reklam