'Polinak - męska decyzja'
Rozpoczęła się przygotowana przez DEMO Effective Launching telewizyjna kampania reklamowa śnieżnobiałej farby emulsyjnej do ścian i sufitów Polinak, kluczowego produktu marki Dekoral
Działania reklamowe są prowadzone pod hasłem: "Dekoral - raz na długi czas!".
Kampania potrwa do końca czerwca br. i obejmie wszystkie najważniejsze ogólnopolskie stacje telewizyjne (m.in. TVP, TVN, Polsat, TV4) oraz stacje dostępne w sieciach kablowych (m.in. TVN Siedem, Tele 5). Media na potrzeby kampanii zakupił dom mediowy MediaCom.
Grupa docelowa to zdecydowani, dojrzali odbiorcy, głównie mężczyźni, kierujący się w swoich wyborach pobudkami racjonalnymi. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży farb Polinak.
Spot reklamowy Polinaku przedstawia klienta przechadzającego się po sklepie z farbami. Jego spokojny, ale zdecydowany krok, i muzyka - nawiązują do konwencji westernu. Naprzeciw mężczyzny staje profesjonalny malarz, który proponuje wybór farby Dekoral. Szybka decyzja zakupu zostaje przypieczętowana mocnym uściskiem dłoni. Film pokazuje także scenę malowania mieszkania farbą Dekoral przez mężczyznę i jego satysfakcję z uzyskanego efektu.
"W naszej reklamie podkreślamy solidność i trwałość farby Dekoral. Reklama informuje także o trwającej obecnie promocji związanej z zakupem farby Polinak w opakowaniu 10 l z dodatkowym 1 litrem produktu gratis" - powiedziała Barbara Adamska, Senior Brands Manager, odpowiedzialna za promocję marki Dekoral.
Kampania Polinaku to kolejna akcja reklamowa Dekoralu, której twórcą jest DEMO Effective Launching. Wcześniej DEMO była także autorem kampanii farb Akrylit W, która miała miejsce kwietniu i maju br.
Dołącz do dyskusji: 'Polinak - męska decyzja'