"Polityka" coraz bliżej "Wprost"
"Wprost" traci z reklam, zyskuje "Polityka" i "Newsweek"
Tygodnik "Wprost" traci z reklam. Jak wynika z danych Agora Monitoring od stycznia do czerwca 2003 Wprost zarobił około 41,5 mln zł czyli o 2,9% mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Tymczasem rosną wpływy zarówno "Polityki" jak i "Newsweeka". Ten pierwszy zarobił 40,2 mln zł - to o 9,7 proc. więcej niż rok wcześniej a Newsweek 33,7 mln zł.
Największy wzrost przychodów wśród tygodników - o 29,7 proc., odnotowała "Przyjaciółka" (Edipresse Polska), zajmująca czwarte miejsce z kwotą 21 mln zł.
tygodniki ogólnopolskie | reklamy krajowe i lokalne | ||
Tytuł | I-VI 2002 | I-VI 2003 | dynamika |
WPROST | 42 671 502 | 41 452 007 | -2,9% |
POLITYKA | 36 684 175 | 40 225 374 | 9,7% |
NEWSWEEK | 31 620 716 | 33 717 356 | 6,6% |
PRZYJACIÓŁKA | 16 174 741 | 20 985 905 | 29,7% |
DZIEŃ DOBRY | 15 813 431 | 19 639 973 | 24,2% |
TELE TYDZIEŃ | 18 631 177 | 19 168 300 | 2,9% |
GALA | 15 313 157 | 15 741 001 | 2,8% |
NAJ | 13 568 914 | 15 517 075 | 14,4% |
PANI DOMU | 13 155 801 | 11 130 835 | -15,4% |
TELE MAGAZYN | 9 471 676 | 10 933 795 | 15,4% |
pozostałe | 49 240 670 | 59 085 438 | 20,0% |
SUMA | 262 345 960 | 287 597 058 | 9,6% |
nie uwzględnia rabatów (zawiera wydatki cennikowe);
nie uwzględnia insertów i innych niestandardowych reklam (wklejek; wszywek);
Dołącz do dyskusji: "Polityka" coraz bliżej "Wprost"