Polo TV z większą przewagą nad Eska TV. Traci 4 fun.tv
W sierpniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Power TV, zaś najwięcej stracił kanał 4fun Dance & Fit.
Udział naziemnego kanału Polo TV w sierpniu 2015 roku wyniósł 0,98 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 16,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 29,63 proc. do 0,57 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca piątego. Jej średni udział w sierpniu br. uplasował się na poziomie 0,21 proc., po wzroście o 23,53 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasował się kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był trzeci. Jego udział zmalał o 9,09 proc. do poziomu 0,20 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 66,67 proc., pochwalić się mogła stacja Power TV, której udział poszedł do góry do 0,05 proc. (kanał ten awansował z miejsca 13. na 9.).
Zaś największy spadek, wynoszący 66,67 proc., zanotował kanał 4fun Fit & Dance (do 24 czerwca br. nadający jako TV.Disco), który w zeszłym miesiącu miał 0,02 proc. udziału. Stacja spadła z pozycji 9. na 13.
Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w sierpniu br. wyniosła 797 osób. Miał on w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku. Stacja nadaje od końca września ub.r.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|||
sierpień 2015 |
sierpień 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
56 274 |
0,98% |
48 943 |
0,84% |
Eska TV |
32 674 |
0,57% |
46 954 |
0,81% |
Disco Polo Music |
11 917 |
0,21% |
9 897 |
0,17% |
4FUN.TV |
11 212 |
0,20% |
12 688 |
0,22% |
VIVA Polska |
6 633 |
0,12% |
10 400 |
0,18% |
Kino Polska Muzyka |
5 090 |
0,09% |
4 459 |
0,08% |
Stars.tv |
3 783 |
0,07% |
5 245 |
0,09% |
ITV |
2 721 |
0,05% |
7 368 |
0,13% |
Power TV |
2 574 |
0,05% |
1 972 |
0,03% |
Vox Music TV |
2 209 |
0,04% |
3 105 |
0,05% |
VH 1 |
1 768 |
0,03% |
2 218 |
0,04% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
1 398 |
0,02% |
3 010 |
0,05% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
936 |
0,02% |
3 585 |
0,06% |
Muzo.tv |
797 |
0,01% |
- |
- |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w sierpniu br. liderem również było Polo TV, które rok wcześniej było drugie. Udział tego kanału, po wzroście o 19,20 proc., wyniósł 1,49 proc. Na drugą lokatę spadła Eska TV (0,94 proc. udziału, w dół o 32,37 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,38 proc.; bez zmian).
Największym wzrostem (o 26,92 proc. do 0,33 proc.) pochwalić się mogła tutaj stacja Disco Polo Music. Z kolei najwięcej (73,91 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik spadł do 0,06 proc.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|||
sierpień 2015 |
sierpień 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
33 679 |
1,49% |
28 546 |
1,25% |
Eska TV |
21 275 |
0,94% |
31 809 |
1,39% |
4FUN.TV |
8 660 |
0,38% |
8 642 |
0,38% |
Disco Polo Music |
7 471 |
0,33% |
5 902 |
0,26% |
VIVA Polska |
4 611 |
0,20% |
6 712 |
0,29% |
Kino Polska Muzyka |
3 218 |
0,14% |
3 276 |
0,14% |
Stars.tv |
2 624 |
0,12% |
3 927 |
0,17% |
Power TV |
2 064 |
0,09% |
1 809 |
0,08% |
Vox Music TV |
1 807 |
0,08% |
1 820 |
0,08% |
VH 1 |
1 402 |
0,06% |
1 569 |
0,07% |
ITV |
1 389 |
0,06% |
5 279 |
0,23% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
1 178 |
0,05% |
2 225 |
0,10% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
695 |
0,03% |
2 438 |
0,11% |
Muzo.tv |
609 |
0,03% |
- |
- |
Dołącz do dyskusji: Polo TV z większą przewagą nad Eska TV. Traci 4 fun.tv