Polpharma po rocznej przerwie powierza obsługę mediową Mediacomowi
Koncern farmaceutyczny Polpharma rozstrzygnął przetarg na wybór domu mediowego. Od stycznia obsługą marketera w tym zakresie będzie zajmował się Mediacom. Przez ostatni rok Polpharmę obsługiwał Vizeum (Dentsu Aegis Network Poland).
Do zadań Mediacomu należą planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji.
Umowa zawarta jest na czas nieokreślony.
Przetarg trwał około 3 miesięcy, startowały w nim cztery domy mediowe (marketer nie zdradza ich nazw).
Mediacom pracował wcześniej z Polpharmą przez cztery lata. W tym roku obsługą budżetu mediowego klienta zajmował się dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Poland).
Dołącz do dyskusji: Polpharma po rocznej przerwie powierza obsługę mediową Mediacomowi
Daj, daj, daj, daj, daj...
TV, tanie TV, jeszcze tańsze TV, tylko TV.