Polsat Boxing Night: 8 mln złotych z reklam
Cennikowe wpływy reklamowe przy Polsat Boxing Night wyniosły blisko8 mln złotych. Kwotą powiększoną o wpływy ze sprzedaży biletów(około 3 mln złotych) telewizja Polsat podzieli się z bohateramiwieczoru - Tomaszem Adamkiem (33 proc.) i Andrzejem Gołotą (33proc.).
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Researchdla Wirtualnemedia.pl pojedynek Gołota-Adamek śledziło 8,19 mln widzów. Średnia oglądalność całejgali ukształtowała się na poziomie 4,9 mln widzów.
Najchętniej oglądane było pasmo pomiędzy 23.00 a 23.50, w którymodbyła się 'walka stulecia'. Polsat miał w nim 6,27 mln widzów i 48proc. udziału w rynku, zaś Polsat Sport śledziło 744 tys. osób(5,75 proc. udziału). Pasmo między 18.00 a 19.30, pokazanewyłącznie w Polsacie Sport, zgromadziło pół miliona widzów.
Polsat był w sobotę stacją pierwszego wyboru,notując dobowy udział w rynku na poziomie 20,39 proc. w grupie 4+oraz 21,8 proc. w komercyjnej grupie docelowej (16-49). Drugi byłTVN z 18,22 i 21,43 proc. (odpowiednio 4+ i 16-49), zaś trzeciapozycja przypadła Jedynce (15,71 - 4+, 14 proc. - 16-49). Lideremcałego weekendu, pod względem udziałów, była jednak TVP1.
Dużą oglądalność w miniony weekend, poza galąbokserską, zanotowały także "Ojciec Mateusz" (6 mln widzów),teleturniej "Jaka to melodia" (5,65 mln) oraz show "Mam talent"(4,9 mln widzów). Finał Miss Polonia z wynikiem 2,63 mln widzów(16,25 proc. udziału) znalazł się poza TOP15.
Dołącz do dyskusji: Polsat Boxing Night: 8 mln złotych z reklam