SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat Cafe i Polsat Play liderami wzrostu

Najpopularniejszymi kanałami lifestylowymi w lutym były TVN Style i TVN Turbo. Największy wzrost udziałów zanotowały jednak Polsat Cafe i Polsat Play – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Wśród ogółu widzów pierwsze miejsce wśród kanałów lifestylowych przypadło w lutym TVN Style z 0,43 proc. udziału w rynku. Drugi był kanał TVN Turbo z 0,35 proc. udziału. Liderami wzrostu były Polsat Cafe (0,14 proc. udziału i wzrost o 41,2 proc.) oraz Polsat Play (0,15 proc. udziału i wzrost o 31,9 proc.). Najwięcej straciła kuchnia.tv (0,09 proc. udziału; spadek o 26 proc.).

KANAŁY LIFESTYLOWE SHR% (4+)
Kanał 2010 luty 2009 luty
TVN Style 0,431 0,434
TVN Turbo 0,357 0,393
Zone Club 0,169 0,211
Polsat Play 0,153 0,116
Polsat Cafe 0,137 0,097
BBC Lifestyle 0,098 0,118
kuchnia.tv 0,085 0,116
Fashion 0,039 0,031
Domo 0,033 0,034


Wyniki w komercyjnej grupie docelowej kształtują się podobnie. Najlepsze wyniki w lutym zanotowały TVN Turbo i TVN Style (odpowiednio 0,58 proc i 0,53 proc. udziału). Jako jedyne swój udział poprawiły Polsat Cafe i Polsat Play ( odpowiednio o 78 i 5,5 proc.). Największy spadek zanotował kanał Fashion TV (minus 64 proc.). 

KANAŁY LIFESTYLOWE SHR% (16-49)
Kanał 2010 luty 2009 luty
TVN Turbo 0,581 0,629
TVN Style 0,535 0,555
Zone Club 0,198 0,280
Polsat Cafe 0,184 0,103
Polsat Play 0,173 0,164
BBC Lifestyle 0,131 0,169
kuchnia.tv 0,061 0,124
Domo 0,048 0,060
Fashion 0,019 0,053


 

Dołącz do dyskusji: Polsat Cafe i Polsat Play liderami wzrostu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl