Polsat umacnia się na pozycji lidera. 8 proc. TVP1 i TVP2 w grupie komercyjnej
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 13 do 19 października 2014 roku zwiększył się o 0,24 pkt. proc. do 13,96 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,12 pkt. proc. i wyniósł 12,94 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 11,18 proc., po wzroście o 0,57 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,20 proc.; w dół o 0,01 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV6 (1,10 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i AXN (0,73 proc.; + 0,11 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 06.10 - 12.10.2014 r. | 13.10 - 19.10.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 828 541 | 13,72% | 892 502 | 13,96% |
2 | TVN | 788 293 | 13,06% | 827 736 | 12,94% |
3 | TVP1 | 640 785 | 10,61% | 715 003 | 11,18% |
4 | TVP2 | 556 248 | 9,21% | 588 397 | 9,20% |
5 | TVN7 | 210 141 | 3,48% | 206 373 | 3,23% |
6 | TV PULS | 178 727 | 2,96% | 196 579 | 3,07% |
7 | TV4 | 166 239 | 2,75% | 168 125 | 2,63% |
8 | TVN24 | 162 541 | 2,69% | 166 508 | 2,60% |
9 | TVP INFO | 146 930 | 2,43% | 152 464 | 2,38% |
10 | Polsat2 | 93 654 | 1,55% | 100 443 | 1,57% |
11 | Puls 2 | 93 975 | 1,56% | 95 161 | 1,49% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 79 955 | 1,32% | 81 619 | 1,28% |
13 | TVP Seriale | 75 765 | 1,26% | 79 779 | 1,25% |
14 | TV6 | 59 736 | 0,99% | 70 073 | 1,10% |
15 | TVP Regionalna | 60 695 | 1,01% | 59 608 | 0,93% |
16 | TVP Rozrywka | 50 708 | 0,84% | 57 683 | 0,90% |
17 | Polsat News | 59 186 | 0,98% | 56 797 | 0,89% |
18 | Polsat Sport | 64 346 | 1,07% | 47 962 | 0,75% |
19 | Stopklatka | 43 673 | 0,72% | 47 599 | 0,74% |
20 | AXN | 37 183 | 0,62% | 46 787 | 0,73% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera również zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,01 pkt. proc. do 15,03 proc. udziału. Z kolei drugie miejsce przypadło TVN, którego udział zmniejszył się o 0,16 pkt. proc. do 14,71 proc.
Z czwartej lokaty na ostatnią pozycję podium awansowała TVP1 - wzrost o 0,53 pkt. proc. do 7,87 proc. udziału. Z kolei na czwarte miejsce spadła Dwójka (taki sam udział na poziomie 7,62 proc.).
Wszyscy 16-49 | 06.10 - 12.10.2014 r. | 13.10 - 19.10.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 362 784 | 15,04% | 381 640 | 15,03% |
2 | TVN | 358 648 | 14,87% | 373 519 | 14,71% |
3 | TVP1 | 177 077 | 7,34% | 199 787 | 7,87% |
4 | TVP2 | 183 768 | 7,62% | 193 404 | 7,62% |
5 | TV PULS | 88 337 | 3,66% | 99 159 | 3,91% |
6 | TVN7 | 83 241 | 3,45% | 80 310 | 3,16% |
7 | TV4 | 76 369 | 3,17% | 73 131 | 2,88% |
8 | TVN24 | 48 932 | 2,03% | 51 715 | 2,04% |
9 | Polsat2 | 38 650 | 1,60% | 41 294 | 1,63% |
10 | Puls 2 | 40 985 | 1,70% | 40 516 | 1,60% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 36 087 | 1,50% | 37 368 | 1,47% |
12 | TVP Seriale | 30 137 | 1,25% | 33 845 | 1,33% |
13 | TV6 | 27 112 | 1,12% | 33 447 | 1,32% |
14 | Eska TV | 21 666 | 0,90% | 27 280 | 1,07% |
15 | TVP Rozrywka | 20 918 | 0,87% | 24 043 | 0,95% |
16 | Discovery | 18 488 | 0,77% | 23 914 | 0,94% |
17 | TVP INFO | 24 895 | 1,03% | 23 595 | 0,93% |
18 | TVN Style | 22 162 | 0,92% | 23 214 | 0,91% |
19 | Polo TV | 24 809 | 1,03% | 23 130 | 0,91% |
20 | ATM Rozrywka | 24 756 | 1,03% | 23 043 | 0,91% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Polsat umacnia się na pozycji lidera. 8 proc. TVP1 i TVP2 w grupie komercyjnej