Polska marka Kubota w barwach tęczy na rzecz LGBT+
Polska marka Kubota, produkująca m.in. klapki, z okazji Miesiąca Dumy wypuściła limitowaną kolekcję w barwach tęczy. Cześć zysków z jej sprzedaży trafi do organizacji Stonewall, która działa na rzecz praw osób LGBT+.
Klapki Kubota Rzep można kupić w specjalnej wersji z tęczowym logo. Pierwsze partie wyprzedały się w zaledwie kilka godzin.
Uzupełniliśmy rozmiary i dodaliśmy kolor, o który prosiliście! W Kubocie wierzymy, że każdy zasługuje na równe...
Opublikowany przez Kubota Piątek, 5 czerwca 2020
- Zainteresowanie przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwanie. Cieszymy się, że Polska wkracza w normalny, tolerancyjny świat w Kubotach na stopach - komentuje Alina Sztoch, szefowa marketingu marki Kubota. - Niezwykle bliska jest nam idea poszanowania wolności, w każdym wymiarze, szczególnie jeśli chodzi o podstawowe prawa człowieka - dodaje marketerka.
Pięć złotych z każdej sprzedanej pary marka Kubota przekazane zostanie Stowarzyszeniu Grupa Stonewall, która wspiera osoby LGBT+.
- Motto marki to „Kubota to nie klapki, to styl życia”, dlatego w naszej filozofii kierujemy się tym co sprawia, że codzienność jest przyjemniejsza. A to oznacza również łączenie ludzi - mówi Piotr Kwiatkowski, prezes firmy Kubota.
Marka Kubota została reaktywowana w 2018 r. W ofercie pojawiły się m.in. ręcznie robiona linia Premium oraz szereg innych produktów: kultowe klapki Kubota Rzep, nowe modele klapków basenowych, skarpety, kapelusze bucket hat, akcesoria czy klapki japonki. W asortymencie znajduje się także szeroka gama skarpet, czapek i innych akcesoriów.
Kubota to kolejna polska marka, która w czerwcu - Miesiącu Dumy społeczności LGBT+ - wspiera prawa mniejszości seksualnych Specjalną kolekcję z motywem tęczy przygotowała z tej okazji także odzieżowa marka Risk Made in Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Polska marka Kubota w barwach tęczy na rzecz LGBT+