Polska Press Grupa zmienia serwisy regionalne. Na początek dziennikzachodni.pl
Polska Press Grupa rozpoczęła proces zmian należących do niej 16 regionalnych serwisów internetowych. Jako pierwsza zmieniła się strona „Dziennika Zachodniego”.
- To jeden z najważniejszych naszych projektów, którym wzmacniamy naszą obecność w regionach. Budujemy w ten sposób nowoczesne portfolio produktów internetowych, które ma być najbliżej naszych odbiorców i mieć dla nich jak najszerszą ofertę - mówi Magdalena Chudzikiewicz, członek zarządu Polska Press Grupy.
Serwis dziennikzachodni.pl otrzymał nowy layout oraz układ treści. Na stronie głównej jest więcej zdjęć, a treści są bardziej zróżnicowane. Wzmocniona została prezentacja materiałów wideo, których powstaje coraz więcej. W portalu promowane są artykuły premium, pojawiły się nowe sekcje, jak „Styl życia” czy „Polska i świat” oraz 30 nowych serwisów miejskich i powiatowych.
Zmiany rozpoczęto od nowych stron: głównej i artykułowej. Dalsze prace będą na bieżąco konsultowane z internautami. W tym celu powstał specjalny blog, swoje uwagi zgłaszać można też w mediach społecznościowych i mailem na adres: centruminternetu@dz.com.pl.
Przez pierwsze dni użytkownicy dziennikzachodni.pl będą mogli zobaczyć nowy serwis, przełączając się ze starej wersji na nową. Po około dwóch tygodniach dostępna będzie tylko nowa, docelowa wersja. Przez cały rok 2015 w serwisie będą pojawiały się nowe elementy, funkcjonalności, produkty i serwisy.
Docelowo wszystkie 16 serwisów regionalnych Polska Press Grupy zyska identyczny układ, layout i system CMS. Proces ich modyfikacji ma potrwać kilka miesięcy. Zmiany w serwisach są przygotowywane przez zespół pod kierownictwem Tomasza Krawczyka, dyrektora rozwoju redakcyjnego.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w styczniu br. witryny Polska Press Grupy miały 9,04 mln użytkowników, którzy wykonali 384 mln odsłon (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Polska Press Grupa zmienia serwisy regionalne. Na początek dziennikzachodni.pl