Polski hydraulik reklamuje kosmetyk Farouk Systems
Piotr Adamski, model słynący z roli polskiego hydraulika w kampanii promującej naszych pracowników we Francji, został twarzą reklamową dystrybuującej kosmetyki firmy Farouk Systems. Spoty reklamowe z jego udziałem emitowane są już w telewizji.
Farouk Systems do swojej pierwszej kampanii telewizyjnej postanowiła nie angażować standardowych w tego typu akcjach długowłosych modelek, tylko Piotra Adamskiego - modela, który zasłynął jako polski hydraulik w prowadzonej kilka lat temu promocji naszych pracowników we Francji. Firma chce w ten sposób trafić ze swoim przekazem nie tylko do tradycyjnie dbających o swoje włosy kobiet, lecz także coraz częściej przykładających do tego znaczenie mężczyzn.
Piotr Adamski został bohaterem spotu promującego naturalny jedwab Silk Therapy marki Biosilk. Reklamę kręcono w jednym z salonów Farouk Systems w celu podkreślenia selektywnej dystrybucji kosmetyków przez firmę. - Praca na planie była dla mnie sporym wyzwaniem, między innymi dlatego, że dałem się namówić na zmianę koloru włosów - relacjonuje Adamski.
Od połowy sierpnia 15-sekundowe billboardy sponsorskie z udziałem słynnego modela emitowane są na antenie m.in. TVP, TVN i Polsatu. Zaplanowaną na około miesiąc kampanię telewizyjną uzupełniają aktywności PR prowadzone przez agencję Q&A Consulting.
Dołącz do dyskusji: Polski hydraulik reklamuje kosmetyk Farouk Systems