SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sigma Bis wygrała przetarg kancelarii premiera, zajmie się kampanią Polskiego Ładu

Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU, wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na na realizację w internecie kampanii społecznych i informacyjnych, w tym działań promujących Polski Ład - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. Cityboard Media i ClickAd Interactive.

Sigma Bis w przetargu kancelarii premiera zdobyła najwyższą, maksymalną liczbę 100 pkt. Tym samym została wybrana do realizacji w internecie kampanii społecznych i informacyjnych, w tym działań związanych z promowaniem Polskiego Ładu.

Agencja zaproponowała najniższą spośród pozostałych uczestników przetargu prowizję za kampanie.

Każdy z uczestników miał bowiem zaproponować prowizję za kampanię - dla działań o budżecie 5 tys. zł, 10 tys. zł, 30 tys. zł, 50 tys. zł, 100 tys. zł i 150 tys. zł.

Sigma Bis dla każdego z budżetów wskazała prowizję na poziomie 2,98 proc.

Nieco wyższe stawki przedstawiła agencja ClickAd Interactive - po 3 proc. dla budżetów powyżej 30 tys. zł, 4 proc. - dla 10 tys. zł i 8 proc. - dla 5 tys. zł.

Prowizje zaproponowane przez Interprima to odpowiednio: 4 proc. , 4 proc., 4 proc., 6 proc., 6 proc. i 3 proc. Stawki Cityboard Media to: 9,89 proc., 9,15 proc., 6,48 proc., 5,48 proc., 5,98 proc. i 5,89 proc. Audience Network zaproponnowało: 10 proc., 10 proc., 7 proc., 5 proc., 5 proc. i 10 proc.

Prowizja dla AFA Media to: 35 proc., 30 proc., 27 proc., 25 proc., 24 proc. i 23 proc., a stawki zaproponowane przez Aplan Media: 16 proc., 18 proc., 12 proc., 11 proc., 12 proc. i 14 proc.

Budżet działań, które mają być realizowane do końca br. ustalono na 813 tys. zł netto.

Celem zaplanowanych przez kancelarię premiera kampanii społecznych będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.

Przetarg prowadzony był w ekspressowym tempie - agencje miały zaledwie 2 tygodnie na złożenie ofert. Przyspieszoną procedurę przetargu uzasadniano pilną potrzebą poinformowania społeczeństwa o pierwszych programach realizowanych w ramach Polskiego Ładu, które zostaną przyjęte przez Radę Ministrów w połowie września 2021 r., w tym o korzyściach jakie obywatele uzyskają z ich realizacji.

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis wygrała przetarg kancelarii premiera, zajmie się kampanią Polskiego Ładu

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
To zdumiewające, że wygrała Sigma Bis :D Kto by się spodziewał :D PS. Mam nadzieję, że kiedyś was rozliczą za wszystko...
0 0
odpowiedź
User
Don
Jacy oni są bezczelni.
0 0
odpowiedź
User
Matplaneta
Wszystko zostanie w rodzinie.
0 0
odpowiedź