Polskie agencje nominowane w konkursie European Excellence Awards
Jury międzynarodowego konkursu European Excellence Awards przyznało nominacje do nagród w dziedzinie komunikacji oraz public relations. Zwycięscy zostaną ogłoszeni 11 grudnia b.r. na uroczystej gali w Corinthia Grand Hotel w Budapeszcie.
European Excellence Awards (www.excellence-awards.eu) wyróżniają wyjątkowe osiągnięcia w dziedzinie komunikacji oraz public relations w skali europejskiej. Nagrody te są przyznawane przez Communication Director Magazine, kwartalnik poświęcony komunikacji korporacyjnej oraz tematyce public relations w Unii Europejskiej.
Projekt agencji United PR związany z wprowadzeniem na rynek Alior Banku został nominowany przez jury konkursu do głównej nagrody w trzech kategoriach: Finanse, Launch, Polska i Rosja. Jury wybrało ten projekt spośród 600 najlepszych europejskich projektów zgłoszonych do konkursu.
Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie nominacje w tym prestiżowym konkursie. Projekt "Warto kupować w Agito" realizowany dla sklepu internetowego Agito.pl zakwalifikował się do finału konkursu w kategorii "Komunikacja zmiany" oraz kategorii regionalnej "Polska i Rosja". Kampania prowadzona jest od czerwca 2007 r. w zakresie PR korporacyjnego, produktowego i relacji inwestorskich.
20 listopada 2008 jury wyróżniło również projekt Feedback/Hill
and Knowlton. Ogólnopolski Program Dla Młodzieży "Mam haka na raka"
uzyskał nominację w kategorii kampanii narodowych i regionalnych
(Polska, Rosja) jako projekt z Polski. Kampania ta skierowana jest
do młodzieży szkół ponadgimnazjalnych w całej Polsce. Na celu ma
wykształcenie postaw prozdrowotnych dotyczących profilaktyki chorób
nowotworowych. W efekcie działań programu powstała ogólnopolska
kampania "Wystarczy tak niewiele&" promująca profilaktykę raka
piersi.
W kategorii "Multicultural Communications" nominowana została
uznana i doświadczona firm na rynku usług PR i corporate affair-
Glaubicz Garwolińska Consultants, za wsparcie buddyjskiej
organizacji Agon Shu w przeprowadzeniu religijnej ceremonii w
Jerozolimie.
Na liście nominowanych znalazła się też "Kampania na rzecz pracowników ochrony" prowadzona dla NSZZ "Solidarność" przez On Bard PR. Dotyczy ona poprawy warunków pracy 200 tys. pracowników ochrony w Polsce, którzy zarabiają na granicy minimum socjalnego. Celem kampanii była zmiana sytuacji poprzez wywarcie wpływu na firmy ochrony oraz nowelizacja prawa o zamówieniach publicznych. W efekcie prowadzonych działań udało się skłonić do porozumienia dotyczącego warunków pracy 6 największych firm oraz zainicjować prace nad zmianą prawa.
Dołącz do dyskusji: Polskie agencje nominowane w konkursie European Excellence Awards