Polskie agencje PR nominowane do European Excellence Awards 2009
Agencje public relations z Polski zostały nominowane do nagród do European Excellence Awards 2009, przyznawanych przez Communication Director Magazine dla najlepszych osiągnięć w komunikacji i public relations w Europie.
W kategorii public affairs została nominowana kampania "Razem '89" - przygotowana przez grupę agencji: Rc2, DDB, Value Media i Tribal DDB - promującą obchody 20-lecia wolności w Polsce. San Markos i On Board PR mają szansę na wyróżnienie w kategorii social media za kampanię "Kumpel z Przeszłości" realizowaną w rocznicę Powstania Warszawskiego. Z kolei Euro RSCG Sensors może otrzymać nagrodę w kategorii żywności i napojów za kampanię "Ważą się losy psów i kotów" prowadzoną dla Royal Canin a Alert Media za kampanię na rzecz ochrony tradycji Judaizmu w Polsce dla Chabad-Lubavitch.
Polskie firmy są natomiast nominowane do European Excellence Awards w kategorii regionalnej obejmującej Polskę i Rosję. I tak Fleishman-Hillard ma szansę na wyróżnienie za kampanię Toaleta2012.pl dla Cws-boco, a Media Consultants za akcję "Energia do zmiany klimatu" dla Komisji Europejskiej. Natomiast Banku Pekao SA jest nominowany za komunikację mediową w najtrudniejszym etapie kryzysu finansowego.
Nagrody European Excellence Awards zostaną wręczone 10 grudnia podczas uroczystej gali w Wiedniu.
Dołącz do dyskusji: Polskie agencje PR nominowane do European Excellence Awards 2009